Feedback
I.D.: 28003194

„Achiziţie rechizite, consumabile de birou si hartie pentru imprimantă şi copiatoare: LOT II – Achiziţie hârtie pentru imprimantă şi copiatoare (hartie xerox) şi role hârtie plotter”

Data publicarii
09.05.18 Exista 68.732 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30197642-8
Termenul limita pentru depunere:
22.05.18
Pretul estimativ:
101.207,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1001294.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie hârtie pentru imprimanta si copiatoare (hârtie xerox) şi role hârtie plotter, conform cerintelor caietului de sarcini nr. 66892/24.04.2018. Valoarea estimata fara TVA: între 77.852,20 lei si 101.207,86 lei. Valoarea minima a intervalului (77.852,20 lei) reprezinta valoarea estimata pâna la 31.dec.2018, valoare în functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima (101.207,86 lei) reprezinta va...
Achizitie hârtie pentru imprimanta si copiatoare (hârtie xerox) şi role hârtie plotter, conform cerintelor caietului de sarcini nr. 66892/24.04.2018. Valoarea estimata fara TVA: între 77.852,20 lei si 101.207,86 lei. Valoarea minima a intervalului (77.852,20 lei) reprezinta valoarea estimata pâna la 31.dec.2018, valoare în functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima (101.207,86 lei) reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor, conform prevederilor art.165 alin.(1) din HG 395/2016. Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentaţia de atribuire este de 4 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 2 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
„Achiziţie rechizite, consumabile de birou si hartie pentru imprimantă şi copiatoare: LOT II – Achiziţie hârtie pentru imprimantă şi copiatoare (hartie xerox) şi role hârtie plotter” 05.07.18
"Achiziţie rechizite, consumabile de birou si hartie pentru imprimantă şi copiatoare: LOT II – Achiziţie hârtie pentru imprimantă şi copiatoare (hartie xerox) şi role hârtie plotter"  
Achiziţie rechizite, consumabile de birou si hartie pentru imprimanta si copiatoare: Lot 1-Achizitie rechizite si consumabile de birou; 30.05.18
Proiectare, executie lucrari şi asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: "Reparaţii capitale, consolidare, modernizare, dotare şi extindere la sediul Casei Judeţene de Pensii Dolj, municipiul Craiova, judeţul Dolj"- 2077 30.08.24
Proiectare, executie lucrari și asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: „Reparații capitale, consolidare, modernizare, dotare și extindere la sediul Casei Județene de Pensii Dolj, municipiul Craiova, județul Dolj”- 2077 30.08.24
Proiectare, executie lucrari și asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: „Reparații capitale, consolidare, modernizare, dotare și extindere la sediul Casei Județene de Pensii Dolj, municipiul Craiova, județul Dolj”- 2077 10.09.24
Execuţia lucrărilor pentru proiectul "Renovare enerGetică a clădirilor REzidENţiale din Municipiul Craiova"- GREEN-4 15.07.24
Execuţia lucrărilor pentru proiectul „Renovare enerGetică a clădirilor REzidENţiale din Municipiul Craiova”- GREEN-4 27.06.24
Execuţia lucrărilor pentru proiectul „Renovare enerGetică a clădirilor REzidENţiale din Municipiul Craiova”- GREEN-4 15.07.24
Execuţia lucrărilor pentru proiectul „Renovare enerGetică a clădirilor REzidENţiale din Municipiul Craiova”- GREEN-4 29.07.24