Acord-cadru de achiziție piese de schimb, consumabile și servicii de reparație și întreținere pe o perioadă de 2 ani, pentru:
Lot 1 Autoutilitare MAN cu echipamente, trailer 40 tone, autoutilitare DAF, semiremorcă tip cisternă, autobasculante IVECO,
semiremorcă basculabilă din dotarea DRDP Timișoara; Lot 2 Autofreze de zăpadă FRESIA, Automăsurătoare stradală Iveco cu suprastructură;
Lot 3 Echipament repara...
Acord-cadru de achiziție piese de schimb, consumabile și servicii de reparație și întreținere pe o perioadă de 2 ani, pentru:
Lot 1 Autoutilitare MAN cu echipamente, trailer 40 tone, autoutilitare DAF, semiremorcă tip cisternă, autobasculante IVECO,
semiremorcă basculabilă din dotarea DRDP Timișoara; Lot 2 Autofreze de zăpadă FRESIA, Automăsurătoare stradală Iveco cu suprastructură;
Lot 3 Echipament reparații prin stropiri succesive, Buldoexcavator TEREX cu echipamente, sonetă montat și demontat parapețiTermene
pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informații suplimentare: A. În conformitate cu prevederile art.
160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările și completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator
economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire
este în a 20-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din
Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, termenul limită la care Autoritatea Contractantă va răspunde
în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare este în a 11-a zi înainte de data limită
de depunere a ofertelor.