Sucursala Regionala C.F. Braşov are în utilizare pentru activitatea de întreţinere, reparaţii şi intervenţii la linii, locomotiva DHC 1250CP nr. 92530800192-2 RO-Cod CNFRM . Pentru a fi aptă de circulaţie şi serviciu, locomotiva trebuie supusă periodic unui ciclu de revizii şi reparaţii care respectă prevederile OMTI nr. 315/2011 (Normativ feroviar vehicule de cale ferată. Tipuri de revizii şi reparaţii planificate.) modif...
Sucursala Regionala C.F. Braşov are în utilizare pentru activitatea de întreţinere, reparaţii şi intervenţii la linii, locomotiva DHC 1250CP nr. 92530800192-2 RO-Cod CNFRM . Pentru a fi aptă de circulaţie şi serviciu, locomotiva trebuie supusă periodic unui ciclu de revizii şi reparaţii care respectă prevederile OMTI nr. 315/2011 (Normativ feroviar vehicule de cale ferată. Tipuri de revizii şi reparaţii planificate.) modificat şi completat cu OMTI nr. 1359/2012. De asemenea în exploatare, se produc defecte tehnice accidentale generate de uzurile normale, defecte ce trebuie remediate.
Pentru exploatarea în condiţii corespunzătoare a locomotivei DHC 1250CP (aptă de circulaţie şi serviciu), în vederea respectării programelor de lucrări de întreţinere-reparaţii linii şi pentru operativitatea intervenţiilor, prin efectuarea ciclului de revizii şi reparaţii obligatorii precum şi pentru remedierea defectelor accidentale, este necesară achiziţionarea serviciului de Revizii planificate şi reparaţii defecte accidentale locomotive, la unităţi reparatoare de material rulant autorizate.
Lucrările privind reviziile planificate şi reparaţiile accidentale la locomotivă trebuie să asigure, din punct de vedere calitativ, funcţionarea şi exploatarea acesteia în condiţii optime şi de siguranţa circulaţiei. Aceste lucrări trebuie să respecte condiţiile caietului de sarcini nr. 12/6/175/2004 care include nomenclatoarele de lucrări obligatorii în conformitate cu prevederile documentelor oficiale în vigoare. Acestea constau în examinări, verificări, măsurători, cu înlocuiri de piese uzate precum şi repararea defectelor accidentale (piese degradate, fisurate, etc) astfel ca locomotiva să fie aptă de circulaţie în condiţii SC. Prestatorul va garanta calitatea lucrărilor executate şi menţinerea parametrilor de funcţionare în limitele normale pe toată durata contractului.