Județul Arad, în calitate de proprietar al drumurilor județene, în conformitate cu Ordonanța nr.43 din 1997, republicată,
privind regimul drumurilor, are obligația de a asigura desfășurarea în condiții de siguranță a circulației pe drumurile județene.
În urma reviziilor efectuate de personalul tehnic din cadrul Serviciului Mentenanță Drumuri și Poduri în cursul anului 2022,
s-a constatat că pe majoritatea ...
Județul Arad, în calitate de proprietar al drumurilor județene, în conformitate cu Ordonanța nr.43 din 1997, republicată,
privind regimul drumurilor, are obligația de a asigura desfășurarea în condiții de siguranță a circulației pe drumurile județene.
În urma reviziilor efectuate de personalul tehnic din cadrul Serviciului Mentenanță Drumuri și Poduri în cursul anului 2022,
s-a constatat că pe majoritatea drumurilor județene, dispozitivele de colectare a apelor sunt colmatate în proporție de 70%
- 90%, acostamentele aferente dispozitivelor de colectare a apelor sunt mai ridicate față de stratul de uzură, fapt care conduce
la distrugerea suprastructurii drumului și la infiltrarea apelor în aceasta, iar după coasa mecanizată, se regăsesc un număr
mare de deșeuri stradale pe zona acostamentelor, în șanțuri și pe partea zonelor verzi a drumurilor județene, ca atare Consiliul
Județean Arad se obligă să curețe, colecteze și depoziteze deșeurile stradale.Astfel, decolmatarea dispozitivelor de colectare
a apelor pluviale pe drumurile județene contribuie la desfăşurarea traficului în condiții de siguranță. De asemenea, participanții
la trafic sunt expuși la riscuri de accidentări deoarece zonele unde sunt propuse lucrările de desfundare de șanțuri, în cazul
fenomenelor meteorologice nefavorabile (ploi) apa stagnează pe partea carosabilă, punând în pericol siguranța participanților
la trafic.Valoarea estimată calculată este de: Acord Cadru minim 103.148,81 lei fără TVA si Acord Cadru maxim 16.736.298,34
lei fără TVA, iar Contract Subsecvent minim 53.595,03 lei fără TVA si Contract Subsecvent maxim 4.172.364,59 lei fără TVAIn
conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016,cu modificarile si completarile ulterioare, termenul
limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in
legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar termenul limită
în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare
este în a 12-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor conf. Art. 161 din Lg 98/2016.