Feedback
I.D.: 56450050

BC-CF-02 Furnizare utilaje (echipamente de detectare pierderi, echipamente de masurare a presiunii si a concentratiei de clor, echipamente de vidanjare)

Data publicarii
29.04.21 Exista 187.809 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
42900000-5
Termenul limita pentru depunere:
16.06.21
Pretul estimativ:
16.467.900,00 RON - 16.467.900,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1111610.pdf
  2. BC-CF-02 Sectiunea II_Anexa I_Detaliere factori de punctare.docx
  3. BC-CF-02 Sectiunea II_Anexa I_Detaliere factori de punctare.docx.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare de utilaje si echipamente pentru operarea si intretinerea retelelor de alimentare cu apa si de canalizare din aria de operare a Operatorului Regional S.C. Compania Regionala de Apa Bacau S.A., montaj (dupa caz), punere in functiune, instruirea personalului de exploatare al achizitorului, asistenta tehnica pentru intretinere si reparatii in perioada de garantie, conform prevederilor caietului de sarcini. Lot 1: Ech...
Furnizare de utilaje si echipamente pentru operarea si intretinerea retelelor de alimentare cu apa si de canalizare din aria de operare a Operatorului Regional S.C. Compania Regionala de Apa Bacau S.A., montaj (dupa caz), punere in functiune, instruirea personalului de exploatare al achizitorului, asistenta tehnica pentru intretinere si reparatii in perioada de garantie, conform prevederilor caietului de sarcini. Lot 1: Echipamente pentru monitorizare procese/GIS, detecţia de trasee conducte metalice, prelocalizarea pierderilor de apă din reţelele de distribuţie a apei şi depistarea branşamentelor ilegale (1) Autolaborator dotat cu mobilier si echipament specific, laptop (cu softuri licentiate dedicate) si motopompa – 1 buc. (2) Sistem CCTV folosit la depistarea bransamentelor ilegale (pentru conducte cu diametre cuprinse intre 15 si 80 mm) – 4 buc. (3) Microfon de sol – 1 buc. (4) Locator feromagnetic pentru capace metalice – 5 buc. (5) Cameră de termoviziune cu infraroşu şi înregistrare – 1 buc. (6) Aparat de măsură prize de pământ – 1 buc. (7) Aparat de măsură rezistenţă de izolaţie – 1 buc. (8) Analizor şi înregistrator trifazat de energie electrică – 1 buc. (9) Calibrator portabil pentru semnale de proces – 1 buc. (10) Echipament GPS complet Bază+Rover, RTK, dublă frecvenţă L1/L2 – 1 buc. (11) Multifuncţional laser A0+ (plotter, copiator, scanner color) – 1 buc. Lot 2: Vehicule şi echipamente operaţionale (1) Autovidanja 8mc – 2 buc. (2) Motopompa remorcabila pe drumurile publice – 1 buc. (3) Autocamion pentru transport clor – 1 buc. (4) Automacara minim 18To – 1 buc. (5) Autobasculantă 8*4 – 1 buc. (6) Hidrocurăţitor mare minim 8mc – 2 buc. (7) Încărcător frontal pe roţi, cu şasiu articulat şi cupă de maxim 4m3 – 1 buc. (8) Remorcă monoax cu motocompresor de aer – 1 buc. (9) Grup electrogen pentru lucrări de sudură – 1 buc (10) Autoturism de teren 4x4 – 1 buc. (11) Incarcator frontal pe roti, articulat, mai mic de 80cp – 1 buc. (12) Motostivuitor incarcare/descarcare paleti – 1 buc. (13) Autobasculanta sarcina maxima minim 4.5To – 2 buc. (14) Hidrocuratitor mic – 3 buc. (15) Autolaborator de inspectie video CCTV – 1 buc. Conditii de livrare: DDP (INCOTERMS 2010) Termene: 17 luni furnizare, instalare, punere in functiune, instruire, probe si minim 24 luni garantia de conformitate Specificatiile tehnice ale utilajelor si echipamentelor ce urmeaza sa fie furnizate, precum si cerintele privind montajul (dupa caz), punerea in functiune si serviciile conexe sunt detaliate in Caietul de sarcini. Valoarea estimata cuprinde toate costurile legate de furnizare la sediul entitatii contractante (inclusiv scule, dispozitive, pisese de schimb daca este cazul conform Caietuli de sarcini), instalare, punere in functiune, instruire si probe. NOTE: 1. Numar de zile pana la care operatorii economici interesati pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 19. 2. Termene-limită până la care entitatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare: - 25 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitarile de clarificari transmise cu minim 34 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor; - 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitarile de clarificari transmise cu minim 19 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu