Feedback
I.D.: 69267631

AUTOTURISM DE SERVICIU 4x4

Data publicarii
20.05.22 Exista 107.742 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34113300-5
Termenul limita pentru depunere:
06.06.22
Pretul estimativ:
210.084,00 RON - 210.084,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1147302.pdf
  2. Caiet de sarcini.pdf
  3. Draft contract.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizarea unui autoturism de serviciu 4x4 = 1 bucată, conform specificaţiilor tehnice minimale din caietul de sarcini, necesar pentru desfăşurarea în bune condiţii a misiunilor operative ale comenzii unităţii Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă al judeţului Vâlcea. Autoturismul de teren 4x4 va putea avea acces în teren accidentat pe timpul misiunilor/activităţilor specifice de conducere şi gestionare a situaţiilor d...
Furnizarea unui autoturism de serviciu 4x4 = 1 bucată, conform specificaţiilor tehnice minimale din caietul de sarcini, necesar pentru desfăşurarea în bune condiţii a misiunilor operative ale comenzii unităţii Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă al judeţului Vâlcea. Autoturismul de teren 4x4 va putea avea acces în teren accidentat pe timpul misiunilor/activităţilor specifice de conducere şi gestionare a situaţiilor de urgenţă. Achiziţionarea autoturismului va contribui la executarea unor misiuni şi intervenţii profesioniste ale Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Vâlcea, pe raza judeţului Vâlcea şi la reducerea timpului de răspuns în situaţii de urgenţă. Se recomanda ca produsele să fie asigurate împotriva pierderii sau deteriorării intervenite pe parcursul transportului şi cauzate de orice factor extern. Furnizorul este responsabil pentru livrarea în termenul agreat al produselor şi se consideră că a luat în considerare toate dificultăţile pe care le-ar putea întâmpina în acest sens şi nu va invoca nici un motiv de întârziere sau costuri suplimentare. Transportul până la sediul beneficiarului şi toate costurile asociate sunt în sarcina exclusivă a contractantului. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 3 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, in masura în care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate în termenul prevazut lapunctul I.1).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu