Feedback
I.D.: 32644051

Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze materiale consumabile împărţite pe 2 loturi, respectiv Lot 1- materiale consumabile (articole) de birou şi Lot 2 – tonere şi suporturi de memorie, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure derularea în bune condiţii a activităţii din cadrul Primăriei Câlnic.

Data publicarii
12.12.18 Exista 102.356 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125120-8 30192000-1
Pretul estimativ:
20.835,66 RON - 20.835,66 RON
28.324,00 RON - 28.324,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
2. Materiale comunicatii, Lot 2: Tonere şi suporturi de memorie: 30125120-8 -Toner pentru fotocopiatoare (Rev.2), 30234000-8- Suporturi de memorie (Rev.2)- în valoare de 28.324 lei fără TVA (33.705,56 lei TVA inclus), cantitatile si specificatiile tehnice se regasesc in centralizatorul de papetarie pe loturi anexata la procedura de atribuire. 1. Accesorii de birou, Lot 1:Materiale consumab...
2. Materiale comunicatii, Lot 2: Tonere şi suporturi de memorie: 30125120-8 -Toner pentru fotocopiatoare (Rev.2), 30234000-8- Suporturi de memorie (Rev.2)- în valoare de 28.324 lei fără TVA (33.705,56 lei TVA inclus), cantitatile si specificatiile tehnice se regasesc in centralizatorul de papetarie pe loturi anexata la procedura de atribuire. 1. Accesorii de birou, Lot 1:Materiale consumabile de birou: cod CPV: 30192000-1- Accesorii de birou (Rev.2), 30197000-6- Articole mărunte de birou (Rev.2), 30199000-0- Articole de papetărie şi alte articole din hârtie (Rev.2) – în valoare de 20.835,66 lei fără TVA (24.794,44 lei TVA inclus), cantitatile si specificatiile tehnice se regasesc in centralizator papetarie pe loturi atasat la documentatia de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare Materiale pentru derularea activitatilor in cadrul proiectului POCU/138/4/1 /114930. Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze materiale consumabile împărţite pe 2 loturi, respectiv Lot 1- materiale consumabile (articole) de birou şi Lot 2 – tonere şi suporturi de memorie, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure derularea în bune condiţii a activităţii din cadrul Primăriei Câlnic. 20.09.18
Furnizare Materiale pentru derularea activitatilor in cadrul proiectului POCU/138/4/1 /114930. Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze materiale consumabile împărţite pe 2 loturi, respectiv Lot 1- materiale consumabile (articole) de birou şi Lot 2 – tonere şi suporturi de memorie, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure derularea în bune condiţii a activităţii din cadrul Primăriei Câlnic.  
Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze materiale consumabile împărţite pe 2 loturi, respectiv Lot 1- materiale consumabile (articole) de birou şi Lot 2 – tonere şi suporturi de memorie, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure derularea în bune condiţii a activităţii din cadrul Primăriei Câlnic. 15.10.18
Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze echipament IT, respectiv 17 laptopuri, 2 multifunctionale şi 17 sisteme de operare, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure logistica necesară pentru desfăşurarea în bune condiţii a cursurilor de formare profesională din cadrul proiectului,în cadrul proiectului "Resurse pentru Câlnic – Creşterea accesului la resurse la nivelul întregii comunităţi"Nr. contract: POCU/138/4/1/114930  
Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze echipament IT, respectiv 17 laptopuri, 2 multifunctionale şi 17 sisteme de operare, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure logistica necesară pentru desfăşurarea în bune condiţii a cursurilor de formare profesională din cadrul proiectului,în cadrul proiectului „Resurse pentru Câlnic – Creşterea accesului la resurse la nivelul întregii comunităţi”Nr. contract: POCU/138/4/1/114930 03.09.18
Furnizare produse sub forma de pachete pentru copiii din grupul ţintă a proiectului din cadrul Şcolii Gimnaziale Avram Iancu pe perioada a 5 semestre şcolare, împărţit pe loturi, respectiv Lot 1- Rechizite, Lot 2 – Articole de igienă, Lot 3 - Îmbrăcăminte şi Lot 4 - Încălţăminte, conform specificaţiilor tehnice din caietul de sarcini, pachete care să asigure sprijin direct copiilor pentru frecventarea cursurilor şcolare. 21.10.19
Furnizare produse sub forma de pachete pentru copiii din grupul ţintă a proiectului din cadrul Şcolii Gimnaziale Avram Iancu pe perioada a 5 semestre şcolare, împărţit pe loturi, respectiv Lot 1- Rechizite, Lot 2 – Articole de igienă, Lot 3 - Îmbrăcăminte şi Lot 4 - Încălţăminte, conform specificaţiilor tehnice din caietul de sarcini, pachete care să asigure sprijin direct copiilor pentru frecventarea cursurilor şcolare. 05.12.19
Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze echipament IT, respectiv 17 laptopuri, 3 multifunctionale şi 17 sisteme de operare, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure logistica necesară in cadrul Primariei, pentru proiectul "Resurse pentru Câlnic – Creşterea accesului la resurse la nivelul întregii comunităţi"Nr. contract: POCU/138/4/1/114930  
Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze echipament IT, respectiv 17 laptopuri, 3 multifunctionale şi 17 sisteme de operare, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure logistica necesară in cadrul Primariei, pentru proiectul „Resurse pentru Câlnic – Creşterea accesului la resurse la nivelul întregii comunităţi”Nr. contract: POCU/138/4/1/114930 17.09.18
Furnizare de materiale consumabile pentru Scoala Gimnaziala Avram Iancu impartita pe loturi