Feedback
I.D.: 54445881

Autoritatea contractanta doreste sa determine valoarea estimata a unor Servicii de consultanta in domeniul evaluarii realizate de operatori economici acreditati , servicii ce se vor concretiza prin efectuara unui raport.

Data publicarii
22.02.21 Exista 155.202 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71324000-5 71319000-7 79419000-4
Termenul limita pentru depunere:
26.02.21
 
 
Documente participare:
  1. Anunt.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta doreste sa determine valoarea estimata a unor Servicii de consultanta in domeniul evaluarii realizate de operatori economici acreditati , servicii ce se vor concretiza prin efectuara unui raport. Tinand seama de natura specifica obiectului contractului, Serviciile de evaluare in vederea stabilirii nivelului chiriei pentru spaţiile din cadrul SCJU Constanta se vor efectua de o un operator economic ...
Autoritatea contractanta doreste sa determine valoarea estimata a unor Servicii de consultanta in domeniul evaluarii realizate de operatori economici acreditati , servicii ce se vor concretiza prin efectuara unui raport. Tinand seama de natura specifica obiectului contractului, Serviciile de evaluare in vederea stabilirii nivelului chiriei pentru spaţiile din cadrul SCJU Constanta se vor efectua de o un operator economic acreditat ANEVAR pentru a realiza rapoarte de evaluare financiară a spatiilor destinate inchirierii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de evaluare in vederea stabilirii nivelului chiriei pentru spatiile din cadrul SCJU Constanta 19.03.21
Autoritatea contractanta doreste sa determine valoarea estimata lunara a unor Servicii administrative in domeniul sanatatii . 27.04.21
Achiziţia prin licitaţie publică a serviciului de eval. bunuri imobile proprietate privată a municipiului Constanţa (lot 1), precum şi a serviciului de eval. bunuri imobile aparţinând domeniului public al mun. Constanţa, aflate în administr. unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat (lot 2) 24.11.20
Achizitia publica a serviciului de evaluare a bunurilor imobile (terenuri si/sau cladiri) proprietate privata a municipiului Constanta pentru fiecare din cele 4 zone 05.10.16
Servicii de evaluare şi expertiza a bunurilor culturale mobile din domeniul public al statului, aflate în patrimoniul R.A.-A.P.P.S. 04.10.21
Furnizare motorina Euro 5 necesara pentru alimentarea autovehiculelor si utilajelor din dotarea RAJDP Constanta. Acord cadru cu maxim 3 (trei) operatori economici, cu o durata de 12 (doisprezece) luni. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 1.125.000,00 lei fara TVA. Calendarul estimativ nu constituie angajament ferm din partea autoritatii contractante cu privire la datele preconizate pentru aplicarea procedurii de atribuire, sens in care datele propuse reprezinta intentia autoritatii contractante, pornind de la ipoteza de lucru ca nu vor aparea evenimente/circumstante imprevizibile care nu au putut fi luate in considerare la momentul initierii procedurii de atribuire. Livrarea produselor se va face in baza comenzilor ferme emise de catre beneficiar, cu termen de livrare de maxim 48 de ore de la emiterea comenziilor. Locatiile de livrare - sectiile si carierele apartinand RAJDP Constanta prevazute in Caietul de sarcini. Transportul se va face prin mijloace specializate ale furniz  
Container tip maritim pentru depozitare. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari în a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea „Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea „Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire” din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită 26.11.19
Container tip maritim pentru depozitare. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari în a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită  
Furnizare motorina Euro 5 necesara pentru alimentarea autovehiculelor si utilajelor din dotarea RAJDP Constanta. Acord cadru cu maxim 3 (trei) operatori economici, cu o durata de 12 (doisprezece) luni. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 1.125.000,00 lei fara TVA. Calendarul estimativ nu constituie angajament ferm din partea autoritatii contractante cu privire la datele preconizate pentru aplicarea procedurii de atribuire, sens in care datele propuse reprezinta intentia autoritatii contractante, pornind de la ipoteza de lucru ca nu vor 22.04.19
Rapoarte de evaluare a bunurilor imobile pentru evaluare teren în vederea închirierii pentru parcare