Feedback
I.D.: 26570609

Automate electronice pentru tichete de parcare -parcometre cu panou solar, sistem de administrare si mentenanta

Data publicarii
09.03.18 Exista 260.037 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34927000 31711100-4
Termenul limita pentru depunere:
15.03.18
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Parcometrul electronic prevazut cu panouri solare este un aparat mecano-electronic ce elibereaza tichete de parcare, dotat cu un sistem de administrare propriu, computerizat. Automatul electronic pentru tichete de parcare functioneaza cu monede, card bancar tip contact less, carduri preplatite si este dotat cu un modem pentru comunicatiile wireless cu centrul de comanda (sistem de administrare). Cerinte tehnice generale ale...
Parcometrul electronic prevazut cu panouri solare este un aparat mecano-electronic ce elibereaza tichete de parcare, dotat cu un sistem de administrare propriu, computerizat. Automatul electronic pentru tichete de parcare functioneaza cu monede, card bancar tip contact less, carduri preplatite si este dotat cu un modem pentru comunicatiile wireless cu centrul de comanda (sistem de administrare). Cerinte tehnice generale ale automatului de parcare: -aparatul trebuie sa dispuna de un soft pentru programare care sa permita configurarea parametrilor parcometrului . -carcasa parcometrului trebuie sa fie din material rezistent la lovituri, zgârieturi , din material anticoroziv ?i antioxidant garan?ie minim 10 ani la coroziune, de culoare gri . Suprafata sa fie usor de curatat, inclusiv de acoperiri tip graffiti. -aparatul trebuie sa functioneze în principal în regim autonom doar cu energie solara - aparatele sa fie dotate fiecare în parte cu acumulatori reîncarcabili, care sa asigure functionarea independent 24 h din 24h -afisajul aparatului de parcare trebuie sa fie iluminat astfel încât sa fie clar vizibil citirea modului de utilizare cât si a efectuarii operatiunilor de plata. - sa fie prevazut cu butoane mecanice metalice, automatul de parcare trebuie sa aiba afisaj electronic, sa fie dotat cu sticla de protectie antivandalism, sistem de închidere de înalta siguranta - aparatul sa fie prevazut cu tastatura pentru a se putea înrola numarul de înmatriculare al autoturismului -parcometrul trebuie sa aiba placa de fundament, cu elemente de fixare (ancore) în funda?ie, acestea fiind livrate împreuna cu fiecare automat fara nici un alt cost suplimentar. -sa permita selectarea si afisarea textului în 5 limbi: româna, engleza, germana, franceza , maghiara, în care apar instructiunile de utilizare - sa permita plata cu monede, card bancar tip contact less, card preplatit . - accesul la deschiderea automatului sa fie securizat, prevazut cu un sistem de alarma care sa fie conectat la sistemul de administrare. - avertizare la centrul de comanda prin transmiterea de informatii si SMS catre personalul autorizat, în cazuri de efractie, ?ocuri mecanice, terminare hârtie termica, casa plina, alte defecte tehnice ale automatului. -automatele de parcare vor fi prevazute individual cu o interfata care permite din teren schimbarea textului afisat atat pe ecran cât si pe tichetele de parcare. Aceste modificari sa poata fi realizate si din centrul de comanda pentru toate aparatele odata, grupuri de parcometre sau separat pentru fiecare aparat în parte daca se doreste tarifare diferita pe zone. -automatul de parcare sa aiba prevazuta o consola pentru montat indicatoare . Pentru func?ionarea cu card bancar echipamentele trebuie sa dispuna de terminale POS cu citire contact less, agreate pentru tranzac?ii Visa, Mastercard atât din punct de vedere al func?ionalita?ii securitatii ?i tehnologiei de tranzac?ionare, respectiv standardele EMVCo Level 1 ?i Level 2, contact less cât ?i pentru transmiterea opera?iunilor efectuate în siguran?a la o unitate bancara cu sucursala/filiala în Cluj-Napoca. Softul de gestionare a Sistemului de administrare trebuie sa permita prelucrarea platilor cu card bancar. Ofertantul trebuie sa aiba un soft dezvoltat ?i integrat pentru plata cu card bancar cu una din institu?iile bancare. Sistemele de plata trebuie sa func?ioneze independent astfel încât în situa?ia apari?iei unei defec?iuni la o modalitate de plata, restul modalita?ilor sa func?ioneze în parametrii normali, fara a bloca sistemul. Pentru a putea fi functional centrul de comanda trebuie sa fie dotat cu unitate centrala, cu monitor led cu conexiune la internet, tastatura, mouse , ups, sistem de operare cu licenta denumit sistem de administrare care sa permita func?ionarea în condi?ii optime. Se va asigura gratuit asisten?a tehnica, între?inere/mentenan?a ?i repara?ii pe perioada de garan?ie. Se va incheia un acord cadru pe patru ani,cu contracte subsecvente pentru 100 de parcometre. In pretul unui parcometru va fi inclus( sistemul de management cu licen?ele aferente, cele 20 de casete de monede, 200 de carduri preplatite, 150 de role de hartie, unitate centrala + monitor + mouse+tastatura+ups, echipamentul de încarcare,reîncarcare contravaloarea lucrarilor de montaj, manopera, a materialelor pentru montare ?i punerea în func?iune . Termenul de livrare si punere în functiune în locatiile precizate de beneficiar (Anexa 1) - va fi de cel mult 90 zile calendaristice de la semnarea contractului subsecvent.Furnizorul automatelor de parcare va desemna un responsabil de specialitate atestat ?i ?colarizat la producatorul echipamentelor pentru: activitatea de asisten?a tehnica, repara?ii ?i între?inere/mentenan?a în perioada de garan?ie, se va efectua de catre ofertantul castigator care va desemna un responsabil de specialitate atestat ?i scolarizat la producatorul echipamentelor în luarea deciziilor cu caracter tehnic în pastrarea legaturii între Beneficiar si Ofertant în informarea Beneficiarului cu privire la administrare si autorizare în urmarirea asigurarii calitatii Activitatea de între?inere/ mentenan?a ?i repara?ii pe perioada garan?iei: 1.Activitatea de între?inere/ mentenan?a va fi prestata de personalul tehnic specializat al ofertantului ca?tigator în prezen?a personalului tehnic al beneficiarului din cadrul Serviciului parcari. Ofertantul declarat câ?tigator va asigura trainingul, pentru personalul tehnic desemnat de autoritatea contractanta, cu certificare, în 15 zile de la semnarea Acordului cadru ?i a contractului subsecvent. Ofertantul ca?tigator va efectua urmatoarele opera?iuni de între?inere/ mentenan?a : 1.cura?area echipamentelor conform manualului de între?inere dar nu mai pu?in de o data pe luna (cura?area incintei interioare a echipamentului de citire, acceptator monede, imprimanta, card) 2. înlocuire piese defecte pe perioada de garan?ie 3.verificarea instala?iei de alimentare 4.modificare text afi?aj din soft 5.setari soft necesare pentru modificarea legisla?iei (ex. schimbari de tarif,implementare politici de administrare diferen?iata, schimbari de tva) 6. realizarea de bakupuri Personalul tehnic al Serviciului parcari va efectua urmatoarele opera?iuni: 1. deblocarea echipamentelor de citire pentru efectuarea pla?ilor 2. reini?ializari 3.înlocuire consumabile 4.opera?iuni de colectare. Activitatea de între?inere/mentenan?a va fi realizata de catre ofertantul ca?tigator pe perioada de garan?ie a echipamentelor. Furnizorul va prezenta o descriere detaliata a modului de realizare a activita?ii de între?inere din care sa reiasa periodicitatea, opera?ia efectuata, timpul alocat etc., conform manualului de între?inere al producatorului, în perioada de garan?ie. 2.Repara?iile : Orice defec?iune aparuta la produsele livrate, în perioada de garan?ie va fi remediata de furnizor. Termenul de remediere pentru rezolvarea problemelor de nefunctionare sau functionare deficitara este de cel mult 24 de ore de la anun?area furnizorului de catre beneficiar, în scris, mail sau fax.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract cadru valabil pâna în 31.12.2017, având ca obiect achizitia de servicii de între?inere ?i reparare pentru autovehiculele Mercedes Sprinter cu masa peste 3,5 tone din dotarea ANCOM DR Cluj. 25.10.17
Servicii de publicitate ?i informare pentru concursul interna?ional de solu?ii organizat în cadrul proiectului Conservare-restaurare si punere în valoare a bisericilor din lemn Petrindu si Cizer, LP7/18.12.2014, finantat în cadrul Programului PA16/RO 12 Cererea de Proiecte Mari, Granturi SEE 2009- 01.11.16
Achizitie servici de mentenanta IT - Server si dispozitivele aferente precum si pentru dispozitivele de retea aferenta flotei IT (70 computere) a institutiei 12.04.17
Servicii de dirigen?ie de ?antier - pentru lucrari generale de renovare cladire I. C. Bratianu, nr. 3, Sucursala Regionala Cluj a Bancii Na?ionale a României 10.08.15
Contract cadru pe baza de solicitare, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparare a instala?iilor de aer condi?ionat. 03.08.17
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de instalare, întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala. 04.08.17
Achizitie autoturism in sistem buy back 13.07.17
Serviciile de între?inere, reparare ?i asisten?ă tehnică evenimente a instala?iilor electrice de joasă tensiune vor include: lucrări de între?inere (mentenan?ă), se va efectua în baza unui program ?i se vor efectua la echipamente ?i instala?iile din cadrul loca?iei ?i repara?ii accidentale (service). 11.03.16
Furnizare masini de cusut. 21.11.16
Pachet produse IT