Feedback
I.D.: 102267216

Autobuze electrice pentru serviciul public de transport local în zona periurbană a Municipiului Zalău

Data publicarii
04.09.24
Coduri CPV
34144910-0 31682540-7 42418910-1 71322500-6
Termenul limita pentru depunere:
07.10.24
Pretul estimativ:
47.848.644,00 RON - 47.848.644,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 04.09.24 Publicat la 11.09.24 Publicat la 20.09.24 Publicat la 26.09.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei îl reprezintă furnizarea de autobuze electrice din gama de 10 m şi a staţiilor de reîncărcare a acumulatorilor din autobuze (staţii de încărcare lentă şi staţii de încărcare rapidă), în conformitate cu cerinţele Caietului de sarcini nr. 65428/23.08.2024, certificate conform standardelor de calitate internaţională specifice. Achiziţia produselor se va realiza, dupǎ cum urmeazǎ: Autobuze electrice ş...
Obiectul achiziţiei îl reprezintă furnizarea de autobuze electrice din gama de 10 m şi a staţiilor de reîncărcare a acumulatorilor din autobuze (staţii de încărcare lentă şi staţii de încărcare rapidă), în conformitate cu cerinţele Caietului de sarcini nr. 65428/23.08.2024, certificate conform standardelor de calitate internaţională specifice. Achiziţia produselor se va realiza, dupǎ cum urmeazǎ: Autobuze electrice şi staţii de reîncărcare, care cuprinde următoarele: 1. 20 autobuze electrice din gama de 10 m, inclusiv SDV-uri, echipamente şi soft-uri specifice pentru executarea lucrărilor de întreţinere şi reparaţii, diagnosticare şi reglare, stocul de rezervă pentru piesele de schimb şi materiale -piese materiale de prima dotare, stocul de rezervă pentru agregate şi unităţi electronice de comandă, servicii de instruire, programe şi licenţe, servicii de control calitate; 2. 20 staţii de reîncărcare lente, cu montaj şi punere în funcţiune, inclusiv SDV-uri, echipamente şi soft-uri specifice pentru executarea lucrărilor de întreţinere şi reparaţii, diagnosticare şi reglare, stocul de rezervă pentru piesele de schimb şi materiale -piese materiale de prima dotare, stocul de rezervă pentru agregate şi unităţi electronice de comandă, servicii de instruire, programe şi licenţe; 3. 5 staţii de reîncărcare rapide, cu montaj şi punere în funcţiune, inclusiv SDV-uri, echipamente şi soft-uri specifice pentru executarea lucrărilor de întreţinere şi reparaţii, diagnosticare şi reglare, stocul de rezervă pentru piesele de schimb şi materiale -piese materiale de prima dotare, stocul de rezervă pentru agregate şi unităţi electronice de comandă, servicii de instruire, programe şi licenţe; 4. servicii de proiectare, construcţii, montaj, probe şi punere în funcţiune staţii de reîncărcare, precum şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor la staţiile de încărcare electrice. Notă! În vederea realizării serviciului de proiectare pentru staţiile de încărcare (inclusiv obţinere autorizaţie de construire, avize/acorduri, după caz), şi implicit a execuţiei lucrărilor aferente este obligatoriu ca ofertantul să deţină atestare ANRE sau echivalent pentru proiectare şi execuţie lucrări de reţele electrice de până la 20kV inclusiv. Notă! Furnizorul va cuprinde în propunerea financiară, costurile cu transportul documentaţiilor la verificatori pe specialităţi şi cu preluarea acestora după verificare. Documentaţiile vor fi predate către achizitor în format fizic şi electronic, complete, verificate de verificatorii autorizaţi (inclusiv Rapoartele de verificare). Verificatorii de proiecte vor face obiectul unor achiziţii distincte, iar datele lor de contact vor fi transmise prestatorului, de către autoritatea contractantă. Furnizorul se obligă să colaboreze cu prestatorul/prestatorii care va/vor asigura serviciile de verificare tehnică de calitate a documentaţiilor tehnice elaborate, inclusiv a documentaţilor tehnice pentru obţinerea acordurilor şi avizelor solicitate prin CU, a Documentaţiei Tehnice pentru obţinerea Autorizaţiei de Construire şi Organizarea execuţiei şi a Proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie. Termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informatii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de 20 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, AC stabileşte ca termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare cu 11 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioada adecvată pentru analizarea documentaţiei de atribuire şi ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prin prisma raspunsurilor oferite de AC.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu