Feedback
I.D.: 102290023

Autobuze electrice pentru serviciul public de transport local în zona periurbană a Municipiului Zalău

Data publicarii
04.09.24
Coduri CPV
34144910 31682540 42418910 71322500
Termenul limita pentru depunere:
07.10.24 15:00
Pretul estimativ:
47.848.644,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziției îl reprezintă furnizarea de autobuze electrice din gama de 10 m și a stațiilor de reîncărcare a acumulatorilor din autobuze (stații de încărcare lentă și stații de încărcare rapidă), în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini nr. 65428/23.08.2024, certificate conform standardelor de calitate internațională specifice. Achiziţia produselor se va realiza, dupǎ cum urmeazǎ: Autobuze...
Obiectul achiziției îl reprezintă furnizarea de autobuze electrice din gama de 10 m și a stațiilor de reîncărcare a acumulatorilor din autobuze (stații de încărcare lentă și stații de încărcare rapidă), în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini nr. 65428/23.08.2024, certificate conform standardelor de calitate internațională specifice. Achiziţia produselor se va realiza, dupǎ cum urmeazǎ: Autobuze electrice și stații de reîncărcare, care cuprinde următoarele:1. 20 autobuze electrice din gama de 10 m, inclusiv SDV-uri, echipamente și soft-uri specifice pentru executarea lucrărilor de întreținere și reparații, diagnosticare și reglare, stocul de rezervă pentru piesele de schimb și materiale -piese materiale de prima dotare, stocul de rezervă pentru agregate și unități electronice de comandă, servicii de instruire, programe și licențe, servicii de control calitate; 2. 20 stații de reîncărcare lente, cu montaj și punere în funcțiune, inclusiv SDV-uri, echipamente și soft-uri specifice pentru executarea lucrărilor de întreținere și reparații, diagnosticare și reglare, stocul de rezervă pentru piesele de schimb și materiale -piese materiale de prima dotare, stocul de rezervă pentru agregate și unități electronice de comandă, servicii de instruire, programe și licențe;3. 5 stații de reîncărcare rapide, cu montaj și punere în funcțiune, inclusiv SDV-uri, echipamente și soft-uri specifice pentru executarea lucrărilor de întreținere și reparații, diagnosticare și reglare, stocul de rezervă pentru piesele de schimb și materiale -piese materiale de prima dotare, stocul de rezervă pentru agregate și unități electronice de comandă, servicii de instruire, programe și licențe;4. servicii de proiectare, construcții, montaj, probe și punere în funcțiune stații de reîncărcare, precum și asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor la stațiile de încărcare electrice.Notă! În vederea realizării serviciului de proiectare pentru stațiile de încărcare (inclusiv obținere autorizație de construire, avize/acorduri, după caz), și implicit a execuției lucrărilor aferente este obligatoriu ca ofertantul să dețină atestare ANRE sau echivalent pentru proiectare și execuție lucrări de rețele electrice de până la 20kV inclusiv.Notă! Furnizorul va cuprinde în propunerea financiară, costurile cu transportul documentațiilor la verificatori pe specialități și cu preluarea acestora după verificare. Documentațiile vor fi predate către achizitor în format fizic și electronic, complete, verificate de verificatorii autorizați (inclusiv Rapoartele de verificare). Verificatorii de proiecte vor face obiectul unor achiziții distincte, iar datele lor de contact vor fi transmise prestatorului, de către autoritatea contractantă. Furnizorul se obligă să colaboreze cu prestatorul/prestatorii care va/vor asigura serviciile de verificare tehnică de calitate a documentațiilor tehnice elaborate, inclusiv a documentaților tehnice pentru obținerea acordurilor și avizelor solicitate prin CU, a Documentației Tehnice pentru obținerea Autorizației de Construire și Organizarea execuţiei și a Proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie.Termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziție publică are dreptul de a solicita clarificări sau informatii suplimentare în legatură cu documentația de atribuire este de 20 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, AC stabilește ca termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informațiilor suplimentare cu 11 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioada adecvată pentru analizarea documentației de atribuire și ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prin prisma raspunsurilor oferite de AC.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu