Cursul detaliaza aspectele teoretice şi practice necesare auditarii şi certificării unui sistem de management al calitatii în cadrul unei organizaţii de stat/private, in baza cerintelor standardului ISO 9001. Tematica abordata: • Prezentarea cerintelor standardelor ISO 9001, ISO 19011:2018; • Conceptele de calitate privind produsele/serviciile; • Definitii, terminologie specifica sistemului de management al calitatii; • Pro...
Cursul detaliaza aspectele teoretice şi practice necesare auditarii şi certificării unui sistem de management al calitatii în cadrul unei organizaţii de stat/private, in baza cerintelor standardului ISO 9001. Tematica abordata: • Prezentarea cerintelor standardelor ISO 9001, ISO 19011:2018; • Conceptele de calitate privind produsele/serviciile; • Definitii, terminologie specifica sistemului de management al calitatii; • Procesele implicate in planificarea, operarea, monitorizarea, analiza si imbunatatirea unui Sistem de Management al Calitatii (SMC); • Managementul riscurilor privind non-calitatea produselor/serviciilor. Studii de caz; • Abordarea procesuala si evaluarea eficacitatii proceselor; • Cum se desfasoara un audit, efectuarea auditului, raportarea rezultatelor in cazul unui SMC. Studii de caz; • Tipuri de audit, tehnici de audit, comunicarea si conducerea unei echipe de audit, intocmirea rapoartelor de audit. Studii de caz. • Monitorizarea performantelor SMC si imbunatatirea continua; • Scenarii de audit, exercitii • Aprofundarea cerintelor standardului prin realizarea de studii de caz specifice auditului de terta parte (ziua 4 si ziua 5); • Examen final pentru obtinerea certificatului de auditor intern (ziua 3)/extern (ziua 5) ISO 9001 Cui se adreseaza cursul: manageri, responsabili de proces, specialisti calitate, auditori, consultanti Durata : 5 zile Desfasurare: pe platforma online ZOOM Lectorul este calificat ca Lead Auditor DOT NR 72/31.08.2020