Feedback
I.D.: 50504150

AUDITARE PROIECTE

Data publicarii
08.10.20 Exista 61.028 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79212000-3
Pretul estimativ:
20.000,00 RON - 20.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Caraş-Severin
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului il constituie Achizitia de Servicii de auditare financiara pentru contractul de finanţare în cadrul proiectului “ Reabilitarea Şcolii Gimnaziale nr. 2 Reşiţa”, cod SMIS 122879 ,Prestatorul serviciilor de audit va realiza proceduri specifice agreate cu privire la verificarea cheltuielilor contractului de finanţare nerambursabila finanţat în cadrul în cadrul POR 2014-2020 , va verifica toate cheltuielil...
Obiectul contractului il constituie Achizitia de Servicii de auditare financiara pentru contractul de finanţare în cadrul proiectului “ Reabilitarea Şcolii Gimnaziale nr. 2 Reşiţa”, cod SMIS 122879 ,Prestatorul serviciilor de audit va realiza proceduri specifice agreate cu privire la verificarea cheltuielilor contractului de finanţare nerambursabila finanţat în cadrul în cadrul POR 2014-2020 , va verifica toate cheltuielile realizate din finanţarea nerambursabila în conformitate cu bugetul aprobat prin contractul de fmantare. Dovada prestării serviciilor/executării lucrărilor/primirii bunurilor şi echipamentelor va avea ca probe rapoarte aprobate, situaţii de lucrări lunare aprobate de dirigintele de santier si beneficiar, documentaţia tehnică aprobată de dirigintele de şantier (preţuri unitare şi cantităţi decontate) şi cuprinsă în centralizatorul cheltuielilor, procese verbale de predare a serviciilor. Durata contractului este până la încheierea implementării proiectului cu posibilitatea de prelungire prin act adiţional, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2023, conform prevederilor legale în vigoare. Durata de valabilitate a contractului decurge de la data semnării acestuia de către ambele părţi contractuale. Rapoartele vor fi predate Beneficiarului pe suport de hârtie, trei exemplare originale, precum şi pe suport electronic. Prin acceptul dat de catre ofertant asupra cumpararii din SICAP, ofertantul isi insuseste implicit caietul de sarcini anexat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu