Pentru realizarea misiunii de audit se va proceda la abordarea orientată pe rezultate – evaluarea performanţei este realizată prin compararea rezultatelor cu normele stabilite (obiective, ţinte, indicatori BVC, etc.) şi va fi axat pe:
1. Audit tehnico – economic:
a ) bilanţul contabil şi anexele la acesta;
b) raportul de gestiune al administratorilor;
c ) raportul privind inventarierea patrimoniului;
d ) raportul privind re...
Pentru realizarea misiunii de audit se va proceda la abordarea orientată pe rezultate – evaluarea performanţei este realizată prin compararea rezultatelor cu normele stabilite (obiective, ţinte, indicatori BVC, etc.) şi va fi axat pe:
1. Audit tehnico – economic:
a ) bilanţul contabil şi anexele la acesta;
b) raportul de gestiune al administratorilor;
c ) raportul privind inventarierea patrimoniului;
d ) raportul privind realizarea investiţiilor prevăzute în anexele la contract;
e ) situaţia veniturilor;
f ) situaţia amortizării;
g ) situaţia costurilor directe;
h ) situaţia costurilor indirecte;
i ) structura organizatorică, managementul asupra modului de organizare a activităţii de gestiune a resurselor umane din cadrul entităţii numărul angajaţilor şi costurile de muncă;
k ) situaţie flotă: - situaţie tramvaie;
- situaţie autobuze urban;
- situaţie autobuze judeţ;
j ) activităţi conexe pentru venituri suplimentare,
2. auditul economicităţii - evaluează dacă sau produs prejudicii asupra veniturilor societăţii prin derularea operaţiunilor economice şi comerciale, evaluarea modului de gestionare a fondurilor alocate pentru prestarea Serviciului public de transport pe raza administrativ-teritorială a Asociaţiei de dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad, respectiv stabilirea măsurii în care, prin politicile şi practicile de management, se asigură minimizarea costului resurselor alocate, fără a se compromite realizarea în bune condiţii a obiectivelor stabilite;
3. auditul eficienţei - evaluează dacă:
- prin derularea operaţiunilor comerciale sau creat prejudicii materiale asupra veniturilor societăţii au fost depăşite la capitolul cheltuieli nivelurile prognozate şi aprobate prin HCLM nr. 122/20.03.2020, iar în caz afirmativ care a fost nivelul acestora şi care au fost cauzele care au determinat aceste depăşiri;
- eficienţa utilizării resurselor umane, materiale, financiare, respectiv maximizarea rezultatelor privind prestarea propriu-zisă a Serviciului public de transport pe raza administrativ-teritorială a Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad, în relaţie cu resursele utilizate şi stabilirea raportului dintre rezultatele obţinute şi costul resurselor utilizate în vederea obţinerii acestora. În acest sens este necesară analizarea structurii organizatorice a operatorului SC Compania de Transport Public Arad S.A., a managementului de gestionare a resursei umane, a costurilor de personal, etc.;
- eficienţa utilizării capacităţilor de transport:
- auditarea şi stabilirea gradului de ocupare a acestora pe anul 2020 (nr. de călătorii/nr. de locuri pe scaune a flotei);
- auditarea gradului de utilizare a flotei, a frecvenţei de reparare a acesteia, precum şi stabilirea capacităţilor de transport active/inactive;
- auditarea situaţiei numărului de Km de dislocare, precum şi costurile acesteia:
- cost mediu pe km realizat;
- cost mediu pe km efectiv;
- cost mediu pe km de disloc