Audit de recertificare pe Sistemul de Management Integrat conform standardelor ISO 9001/2015 si ISO 14001/2015, conform caietului de sarcini cu nr. 1732/18.01.2022, atasat. . În cazul în care prestatorul nu reuşeşte să-şi îndeplinească obligaţiile asumate prin comanda, atunci achizitorul are dreptul de a solicita, ca penalitati, o sumă echivalentă cu 0,1% din totalul facturii aferente serviciilor prestate cu intarziere, pe...
Audit de recertificare pe Sistemul de Management Integrat conform standardelor ISO 9001/2015 si ISO 14001/2015, conform caietului de sarcini cu nr. 1732/18.01.2022, atasat. . În cazul în care prestatorul nu reuşeşte să-şi îndeplinească obligaţiile asumate prin comanda, atunci achizitorul are dreptul de a solicita, ca penalitati, o sumă echivalentă cu 0,1% din totalul facturii aferente serviciilor prestate cu intarziere, pentru fiecare zi de întârziere, pana la indeplinirea efectiva a obligatiilor. Valoarea penalităţilor nu va putea depăşi valoarea debitului iniţial pentru care s-au calculat. În cazul în care achizitorul nu îşi onorează obligaţiile de plată în termenul convenit, prestatorul are dreptul de a solicita, ca penalitati, o sumă echivalentă cu 0,1% din plata neefectuata, pentru fiecare zi de întârziere. Valoarea penalităţilor nu va putea depăşi valoarea debitului iniţial pentru care s-au calculat.