Indeplinirea activitităţilor din prezenta oferta presupune prezenţa fizică la sediul SUUB, in limita unui număr mediu de 15 ore / săptămână, repartizate in cel puţin 2 zile lucrătoare, rezervate exclusiv pentru interacţiuni directe cu responsabilii de proces în domeniile activităţilor de mai indicate în oferta tehnică şi / sau în structurile în care se desfăşoară misiuni de audit clinic
1. Participare activa la misiunile d...
Indeplinirea activitităţilor din prezenta oferta presupune prezenţa fizică la sediul SUUB, in limita unui număr mediu de 15 ore / săptămână, repartizate in cel puţin 2 zile lucrătoare, rezervate exclusiv pentru interacţiuni directe cu responsabilii de proces în domeniile activităţilor de mai indicate în oferta tehnică şi / sau în structurile în care se desfăşoară misiuni de audit clinic
1. Participare activa la misiunile de AUDIT CLINIC intern, precum şi la activităţile premergătoare acestora, conform planificarii anuale a institutiei, la solicitarea compartimentului de specialitate, pentru urmatoarele categorii de activităţi: identificarea problemelor prioritare, definirea standardelor si a criteriilor, analiza datelor, recomandari pentru implementarea modificarilor necesare, respectiv de misiuni de re-audit, dupa caz
2. Servicii de auditare sau de actualizare a documentelor managementului calităţii, efectuate de catre personal certificat (medic, auditor clinic certificat de furnizori agreaţi de ANMCS) pentru a derula activitati in următoarele domenii principale:
2a. analiza riscurilor si actualizarea registrului riscurilor, cu accent pe aspectele clinice, in baza prevederilor legale in vigoare
2b. imbunatatirea si/sau actualizarea procedurilor operationale aferente proceselor care au ca element central pacientul internat, tinand cont de cerintele si recomandarile cumulate ale ANMCS, ale Controlului Managerial Intern si ale ISO 15224:2017
3. Alte analize date şi activităţ