TARIF LUNAR - ACTIVITATI CONFORM CONTRACTULUI NEGOCIAT REFERITOARE LA URMATOARELE DOMENII:
1. Servicii de auditare, actualizare sau de instruire pentru personalul desemnat in vederea intocmirii documentatiei de baza a cerintelor referitoare la sistemul de management al calitatii, cum ar fi:
1a. actualizarea registrului riscurilor, cu accent pe aspectele clinice, in baza prevederilor legale in vigoare referitoare la Controlu...
TARIF LUNAR - ACTIVITATI CONFORM CONTRACTULUI NEGOCIAT REFERITOARE LA URMATOARELE DOMENII:
1. Servicii de auditare, actualizare sau de instruire pentru personalul desemnat in vederea intocmirii documentatiei de baza a cerintelor referitoare la sistemul de management al calitatii, cum ar fi:
1a. actualizarea registrului riscurilor, cu accent pe aspectele clinice, in baza prevederilor legale in vigoare referitoare la Controlul Managerial Intern, cu referire la cerintele aplicabile ale seriei de standarde ISO 31000:2018 si SR EN IEC ISO 31010:2020, coroborate cu standardele si criteriile ANMCS
1b. elaborarea si/sau actualizarea procedurilor operationale aferente proceselor care au ca element central pacientul internat, tinand cont de cerintele si recomandarile ANMCS
1c. elementele general aplicabile ale standardului ISO 15224:2017 – coroborate cu cerintele ANMCS Sisteme de management al calităţii in serviciile de asistenta medicala, in vederea cresterii eficientei si/sau eficacitatii activitatilor de ingrijire medicala
2. Participare activa la misiunile de AUDIT CLINIC intern, conform planificarii anuale a institutiei, la solicitarea compartimentului de specialitate, pentru urmatoarele categorii de activititati: identificarea problemelor prioritare, definirea standardelor si a criteriilor, analiza datelor, recomandari pentru implementarea modificarilor necesare, respectiv de misiuni de re-audit, dupa caz
3. Alte analize/audit date clinice si activitati suport conform cerintel