Feedback
I.D.: 55228156

Atribuirea unui acord-cadru în vederea achiziţionării unor servicii profesionale de Analiză Lingvistică

Data publicarii
19.03.21 Exista 278.318 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
80500000-9
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea unor servicii de analiză lingvistică si formare profesionala, ce vor fi contractate in baza unui acord-cadru, ce reprezintă prestarea de către un operator economic de profil acreditat pentru prestarea de astfel de servicii, în vederea sprijinirii IGI - DAI şi a structurilor subordonate în evaluarea credibilităţii solicitanţilor de protecţie internaţională din perspectiva naţionalităţii/ originii etnice/ origi...
Achiziţionarea unor servicii de analiză lingvistică si formare profesionala, ce vor fi contractate in baza unui acord-cadru, ce reprezintă prestarea de către un operator economic de profil acreditat pentru prestarea de astfel de servicii, în vederea sprijinirii IGI - DAI şi a structurilor subordonate în evaluarea credibilităţii solicitanţilor de protecţie internaţională din perspectiva naţionalităţii/ originii etnice/ originii culturale faţă de care există suspiciuni în acest sens. Operatorii economici vor putea solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire până la 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor astfel încât răspunsurile autorităţii contractante să fie transmise cu 10 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Prin proiect se vizează reducerea perioadei de derulare a procedurii de azil şi combaterea abuzului prin utilizarea instrumentului ALDO ca măsură suplimentară complexă ce poate fi utilizată în evaluarea împrejurărilor de fapt, pentru a determina originea naţională sau etnică a solicitanţilor de azil printr-o evaluare a profilului lor de limbă, de către funcţionarii IGI din cadrul DAI şi al structurilor subordonate în examinarea individuală a cererilor de azil, cu ajutorul unui PSAL prin achiziţionarea de astfel de servicii. Contractele subsecvente vor fi atribuite astfel încât să se asigure prestarea de servicii de analiza lingvistică pe întreaga perioadă de derulare a acordului-cadru, în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini. Contractele subsecvente se vor încheia de regula la un interval de 2,5 luni sau în funcţie de necesităţile autorităţii contractante, iar valoarea acestora este determinată de preţul unitar lei/ serv prevăzut în acordul-cadru şi cantitatea necesară a se achiziţiona la momentul respectiv. Primul contract subsecvent va cuprinde si cele 8 staţii de lucru (Complet laptop, licenţă OS + licenţă Office + licenţă Acrobat Pro + licenţă arhivator RAR sau echivalent) si 8 reportofoane (Reportofon profesional HD), fapt ce va asigura condiţiile derulării în bune condiţii a acordului cadru. • Cantitatea estimativă minimă a acordului-cadru este: - 1 (unu) serviciu de analiza lingvistica; - 8 staţii de lucru (Complet laptop, licenţă OS + licenţă Office + licenţă Acrobat Pro + licenţă arhivator RAR sau echivalent) si 8 reportofoane (Reportofon profesional HD). • Cantitatea estimativă maxima a acordului-cadru este: - 100 (o suta) servicii de analiza lingvistica; - 8 staţii de lucru (Complet laptop, licenţă OS + licenţă Office + licenţă Acrobat Pro + licenţă arhivator RAR sau echivalent) si 8 reportofoane (Reportofon profesional HD). • Cantitatea estimativă minima a celui mai mic contract subsecvent este: - 1 (unu) serviciu de analiza lingvistica; - 8 staţii de lucru (Complet laptop, licenţă OS + licenţă Office + licenţă Acrobat Pro + licenţă arhivator RAR sau echivalent) si 8 reportofoane (Reportofon profesional HD). • Cantitatea estimativă maximă a celui mai mare contract subsecvent este: - 25 de servicii de analiza lingvistica; - 8 staţii de lucru (Complet laptop, licenţă OS + licenţă Office + licenţă Acrobat Pro + licenţă arhivator RAR sau echivalent) si 8 reportofoane (Reportofon profesional HD). • Valoarea estimativă a celui mai mic contract subsecvent este: - 67 811,40 lei fără TVA; • Valoarea estimativă a celui mai mare contract subsecvent este: - 114 309,00 lei fără TVA (prestare servicii de analiză lingvistică/ furnizare echipamente resort IT). • Valoarea estimată a acordului cadru este cuprinsă între 67 811,40 lei fără T.V.A şi 259 614,00 lei fără TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Atribuirea unui acord-cadru în vederea achiziţionării unor servicii profesionale de Analiză Lingvistică  
Furnizare echipamente IT : Lot 1 - Furnizarea de Server dedicat domeniu DubliNet conectat la Testa-NG (HW+SW); Server dedicat schimbului securizat de date (HW+SW) ; Complet staţii de lucru IT+ licenţa OS, + licenţă tip Office + licenţă Acrobat Pro + licenta arhivator RAR; Soluţie Backup HW+SW Lot 2 - Furnizarea de multifunctionala( scanner, copiator, imprimanta), UPS pentru statii de lucru IT, laptop cu geanta inclusa Lot 3 - Furnizarea de videoproiector si ecran proiectie; Lot 4 – Furnizarea de licenta Acrobat Pro +licenta arhivator RAR  
Furnizare echipamente IT : Lot 1 - Furnizarea de Server dedicat domeniu DubliNet conectat la Testa-NG (HW+SW); Server dedicat schimbului securizat de date (HW+SW) ; Complet staţii de lucru IT+ licenţa OS, + licenţă tip Office + licenţă Acrobat Pro + licenta arhivator RAR; Soluţie Backup HW+SW Lot 2 - Furnizarea de multifunctionala( scanner, copiator, imprimanta), UPS pentru statii de lucru IT, laptop cu geanta inclusa Lot 3 - Furnizarea de videoproiector si ecran proiectie; Lot 4 – Furnizarea de licenta Acrobat Pro +licenta arhivator RAR  
Furnizare echipamente IT : Lot 1 - Furnizarea de Server dedicat domeniu DubliNet conectat la Testa-NG (HW+SW); Server dedicat schimbului securizat de date (HW+SW) ; Complet staţii de lucru IT+ licenţa OS, + licenţă tip Office + licenţă Acrobat Pro + licenta arhivator RAR; Soluţie Backup HW+SW Lot 2 - Furnizarea de multifunctionala( scanner, copiator, imprimanta), UPS pentru statii de lucru IT, laptop cu geanta inclusa Lot 3 - Furnizarea de videoproiector si ecran proiectie; Lot 4 – Furnizarea de licenta Acrobat Pro +licenta arhivator RAR 29.07.19
Furnizare echipamente IT : Lot 1 - Furnizarea de Server dedicat domeniu DubliNet conectat la Testa-NG (HW+SW); Server dedicat schimbului securizat de date (HW+SW) ; Complet staţii de lucru IT+ licenţa OS, + licenţă tip Office + licenţă Acrobat Pro + licenta arhivator RAR; Soluţie Backup HW+SW Lot 2 - Furnizarea de multifunctionala( scanner, copiator, imprimanta), UPS pentru statii de lucru IT, laptop cu geanta inclusa Lot 3 - Furnizarea de videoproiector si ecran proiectie; Lot 4 – Furnizarea de licenta Acrobat Pro +licenta arhivator RAR 11.06.19
Achizitie echipamente hardware TIC pentru administrarea şi utilizarea Platformei Big Data 03.08.20
PRODUSE SOFTWARE ŞI LICENTE  
Atribuirea unui acord-cadru în vederea achiziţionării unor servicii profesionale de Analiză Lingvistică  
Atribuirea unui acord-cadru în vederea achiziţionării unor servicii profesionale de Analiză Lingvistică  
Achizitia de tablete scolare si echipamente IT pentru proiectul "Creşterea gradului de acces a elevilor din învăţământul preuniversitar la procesul de învăţare on-line prin dotarea acestora cu echipamente de tipul tabletelor şcolare", ID 144048