Lucrarile propuse a se executa sunt situate in comuna Dragos Voda, Sat DragosVoda, Cv. 81, Parcela 3, 4, Lot 1, jud. Calarasi, cu numarul cadastral 20581.
Valoarea estimata - 2.323.789,96 lei - Fara TVA
Obiectul contractului:
1.Servicii de elaborare a documentatiei de proiectare in fazele:
Proiect Tehnic (PTh);
Proiectul pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (P.A.C);
Proiectul de organizare a execut...
Lucrarile propuse a se executa sunt situate in comuna Dragos Voda, Sat DragosVoda, Cv. 81, Parcela 3, 4, Lot 1, jud. Calarasi, cu numarul cadastral 20581.
Valoarea estimata - 2.323.789,96 lei - Fara TVA
Obiectul contractului:
1.Servicii de elaborare a documentatiei de proiectare in fazele:
Proiect Tehnic (PTh);
Proiectul pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (P.A.C);
Proiectul de organizare a executiei lucrarilor (P.O.E);
Detalii de executie (DE),
Caiete de sarcini pe specialitati (CS),
Documentatiile pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor
2. Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor de constructie;
3. Executia lucrarilor de constructie a unei infrastructuri noi pentru invatamantul prescolar din Comuna Dragos Voda;
4. Furnizarea de echipamente tehnologice si functionale cu montaj aferent
Din care:
• Servicii de elabortare a documentatiei de proiectare in fazele: Proiect Tehnic (PTh); Proiectul pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (P.A.C); Proiectul de organizare a executiei lucrarilor (P.O.E); Detalii de executie (DE), Caiete de sarcini pe specialitati (CS), Documentatiile pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor de constructie; – 72.000,00 lei (Conform Devizului general si bugetului proiectului) - Capitolul 3- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica
3.5.4 – Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor – 4.000,00 lei;
3.5.6. – Proiect tehnic si detalii de executii – 60.000,00 lei;
3.8.1. – Asistenta tehnica din partea proiectantului – 8.000,00 lei
• Executia lucrarilor de constructie a unei infrastructuri noi pentru invatamantul prescolar din Comuna Dragos Voda;– 2.251.789,96 lei fara TVA (valoare cu echip tehnologice si cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului, Organizarea de santier) - Conform Devizului general si bugetului proiectului
Capitolul 1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului – 37.984,09 lei fara TVA
Capitolul 4. Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1. Constructii si instalatii
• 4.1.1. – Construire gradinita cu trei sali de grupa (obiect 1) – 1.695.124,91 lei fara TVA
• 4.1.2. – Platforma ghena ecologica (obiect 2) – 18.524,69 lei fara TVA
• 4.1.3. – Imprejmuire incinta (obiect 3) – 155.518,28 lei fara TVA
• 4.1.4 – Amenajare incinta ( obiect 4) – 154.878,43 lei fara TVA
• 4.1.5. – Bazin vidanjabil (obiect 5) – 27.884,31 lei fara TVA
4.2. Montaj utilaje tehnologice si functionale
• 4.2.1. – Construire gradinita cu trei sali de grupa –11.210,47 lei, fara TVA
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj – 97.386,65 lei fara TVA
Capitolul 5 – Alte cheltuieli
5.1 Organizare de santier (2.5% C+M) – 53.278,13 lei fara TVA
DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU/SAD SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE -28 luni din care:
Durata proiectarii: 3 luni de la data semnarii contractului;
Durata asistentei tehnice din partea proiectantului: 24 luni calendaristice de la demararea lucrarilor de executie;
Durata executiei : 24 de luni calendaristice, de la momentul finalizarii etapei de proiectare
La calculul duratei contractului s-a tinut cont de termenul de 30 zile necesar Autoritatii Contractante pentru obtinerea Autorizatiei de Construire.
Durata contractului de proiectare si executie poate fi extins cu acordul partilor, in limita perioadei de implementare a proiectului, in conformitate cu contractul de finantare.
In masura in care solicitarile de clarificari au fost adresate in termenul precizat in documentatie, termenul de raspuns al Autoritatii Contractante la solicitarile de clarificari este de 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.