Feedback
I.D.: 67310284

Atribuirea contractului de achizitie publica avand ca obiect - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (RCA) pentru anii 2022-2023 conform Legii 98/ 2016.

Data publicarii
21.03.22 Exista 182.695 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
66516100-1
Termenul limita pentru depunere:
31.03.22
 
 
Documente participare:
  1. Anunt de consultare a pietei-Servicii de asigurare de raspundere civila auto RCA pentru anii 2022-2023.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Cantitatea: Servicii de asigurare obligatorie de raspundere civila auto pentru autovehiculele si utilajele apartinand parcului auto RAJDP Constanta conform Anexa 1. Valoarea primei de asigurare se va ofertata pentru fiecare tip de autovehicul / utilaj in parte. Valoarea totala a primelor de asigurare se va ofertata pentru toate autovehiculele / utilajele prevazute in Anexa 1. Numărul de autovehicule si utilaje prevazute p...
Cantitatea: Servicii de asigurare obligatorie de raspundere civila auto pentru autovehiculele si utilajele apartinand parcului auto RAJDP Constanta conform Anexa 1. Valoarea primei de asigurare se va ofertata pentru fiecare tip de autovehicul / utilaj in parte. Valoarea totala a primelor de asigurare se va ofertata pentru toate autovehiculele / utilajele prevazute in Anexa 1. Numărul de autovehicule si utilaje prevazute poate suferi modificări în decursul perioadei contractuale, modificări care se vor comunica prin adresa scrisa, preţul unitar pentru acelaşi tip/ marca de autovehicul/ utilaj ofertat, rămânând ferm pe toată durata contractului.Durata politei: Perioada de asigurare este de 12 luni pentru fiecare din autovehiculele si utilajele ce fac obiectul asigurarii.Termenul de livrare polita de asigurare va fi furnizata cu minim 24 ore inainte de inceperea perioadei de valabilitate, la sediul autoritatii contractante.Cerinte minime privind prestarea serviciilor:Prestatorul are obligaţia de a presta serviciile prevăzute în contract cu profesionalism şi promptitudine, conform comenzii, în maxim 30 (treizeci) zile de la transmiterea comenzilor de catre autoritatea contractanta.Termen de plata: 30 (treizeci) zile de la inregistrarea facturilor la sediul RAJDP Constanta.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de asigurare de raspundere civila auto (RCA) pentru anii 2023-2024 conform Legii 98/ 2016. 16.05.23
LOT 1: Execuţie lucrări pentru construirea şi dotarea a două case de tip familial (CTF) – în localitatea Lumina, str. Morii nr. 79 P – lot 4/1/1/13, jud. Constanţa, în cadrul proiectului Închiderea Complexului de Servicii Comunitare Orizont – COD SMIS 116058 LOT 2: Execuţie lucrări pentru reabilitarea, modernizarea şi dotarea imobilului situat în localitatea Lumina, în vederea deschiderii unui centru de zi de recuperare (CZR) – în localitatea Lumina, str. Morii nr. 79 J – lot 4/2, jud. Constanţa, în cadrul proiectului Închiderea Complexului de Servicii Comunitare Orizont – COD SMIS 116058 LOT 3: Execuţie lucrări pentru reabilitarea, modernizarea şi dotarea imobilului situat în municipiul Constanţa, în vederea deschiderii unui centru de zi de recuperare (CZR) – în municipiul Constanţa, str. Horia Agarici nr.5, jud. Constanţa, în cadrul proiectului Închiderea Complexului de Servicii Comunitare Orizont – COD SMIS 116058  
LOT 1: Execuţie lucrări pentru construirea şi dotarea a două case de tip familial (CTF) – în localitatea Lumina, str. Morii nr. 79 P – lot 4/1/1/13, jud. Constanţa, în cadrul proiectului Închiderea Complexului de Servicii Comunitare Orizont – COD SMIS 116058 LOT 2: Execuţie lucrări pentru reabilitarea, modernizarea şi dotarea imobilului situat în localitatea Lumina, în vederea deschiderii unui centru de zi de recuperare (CZR) – în localitatea Lumina, str. Morii nr. 79 J – lot 4/2, jud. Constanţa, în cadrul proiectului Închiderea Complexului de Servicii Comunitare Orizont – COD SMIS 116058 LOT 3: Execuţie lucrări pentru reabilitarea, modernizarea şi dotarea imobilului situat în municipiul Constanţa, în vederea deschiderii unui centru de zi de recuperare (CZR) – în municipiul Constanţa, str. Horia Agarici nr.5, jud. Constanţa, în cadrul proiectului Închiderea Complexului de Servicii Comunitare Orizont – COD SMIS 116058  
Lucrări de Reparaţii la Hidroizolaţia Terasei aferente ŞcoliiGimnziale Nr.30"Gheorghe Ţiţeica", Constanţa din strada.Flămândanr. 13. 09.10.22
Furnizare combustibil auto (benzina+motorina) aferent anului 2024 pe bază de bonuri valorice - pe 3 loturi 01.04.24
Furnizare combustibil auto aferent anului 2024 pe bază de bonuri valorice - pe 3 loturi 28.02.24
Furnizare combustibil auto (benzina+motorina) aferent anului 2024 pe bază de bonuri valorice - pe 3 loturi 20.03.24
Reabilitare termica a anvelopei clădirii „Clădire Pârâul Rece – Predeal” – PROIECTARE  
Achizitie servicii de asigurare facultativa de avarii si furt CASCO pentru 1 autovehicul ce deserveste Centrul Militar Zonal Constanta 09.06.20
Leasing financiar lei Renault Megane Sedan 171221