Achiziţia serviciilor de asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor, întocmire raport la terminarea execuţiei lucrărilor, elaborare program de urmărire a comportării lucrării în timp, proiect „as-built”, precum şi orice documentaţie de proiectare ce poate fi necesară în perioada de execuţie a lucrărilor, pentru obiectivul de investiţii “Consolidare, reparaţie capitală şi etajare la PT Cluj”, situat in str. Gener...
Achiziţia serviciilor de asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor, întocmire raport la terminarea execuţiei lucrărilor, elaborare program de urmărire a comportării lucrării în timp, proiect „as-built”, precum şi orice documentaţie de proiectare ce poate fi necesară în perioada de execuţie a lucrărilor, pentru obiectivul de investiţii “Consolidare, reparaţie capitală şi etajare la PT Cluj”, situat in str. General Traian Moşoiu, nr. 23, municipiul Cluj-Napoca, judeţul Cluj.
Oferta trebuie sa cuprinda:
– Formularele 1, 6,7,8 (anexa 1 si 2 la formularul nr,6);
- Lista cu personalul propus;
-Declaratii de disponibilitate;
- Cerificat constatator emis de ONRC, recent.
-Prezentarea certificatului de atestare fiscală emis de ANAF,recent;
Durata contractului de asistenta tehnica este de: 31 luni (din care 29 luni restul de executat si 2 luni elaborarea, verificarea si aprobarea dispozitiilor de santier necesare inceperii lucrarilor de executie).