Feedback
I.D.: 56485134

Asistenta tehnica sistem informatic contabilitate bugetara partida dubla si buget

Data publicarii
27.04.21 Exista 685.720 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72267100-0 72261000-2
Pretul estimativ:
550,00 RON - 550,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de asistenta pentru programul contabilitate bugetara partida dubla si buget, care se vor presta la sediul creart in Piata Alexandru Lahovari, nr 7, sector 1, Bucuresti. Serviciile constau in acordarea dreptului de utilizare si garantarea conexiunii la aplicatia Contabilitate Bugetara partida dubla, Gestiune si Mijloace Fixe, Buget si A.L.O.P, asistenta in utilizarea programelor, instruirea sau reinstruirea personal...
Servicii de asistenta pentru programul contabilitate bugetara partida dubla si buget, care se vor presta la sediul creart in Piata Alexandru Lahovari, nr 7, sector 1, Bucuresti. Serviciile constau in acordarea dreptului de utilizare si garantarea conexiunii la aplicatia Contabilitate Bugetara partida dubla, Gestiune si Mijloace Fixe, Buget si A.L.O.P, asistenta in utilizarea programelor, instruirea sau reinstruirea personalului creart, realizarea copiilor de rezerva, asigurarea unei linii de suport si a unei vizite la locatia mentionata anterior. Serviciile se vor presta in perioada 01.05-31.05.2021.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu