Obiectul principal al contractului de servicii este de a asigura asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrărilor la obiectivul de investiţii «Lucrări suplimentare necesare în vederea autorizării proiectului “Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa, a sistemului de canalizare si a staţiilor de epurare a apelor uzate din municipiile Vaslui, Barlad, Huşi si oraşul Negreşti, judeţul Vaslui, et...
Obiectul principal al contractului de servicii este de a asigura asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrărilor la obiectivul de investiţii «Lucrări suplimentare necesare în vederea autorizării proiectului “Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa, a sistemului de canalizare si a staţiilor de epurare a apelor uzate din municipiile Vaslui, Barlad, Huşi si oraşul Negreşti, judeţul Vaslui, etapa I si II”, privind securitatea la incendiu», din punct de vedere al parametrilor timp, cost, calitate şi siguranţă.
Obiectivul de investiţii mai sus menţionat a fost împărţit în 3 loturi pentru partea de lucrări şi anume: lot 1: UAT Vaslui şi UAT Negreşti, lot 2: UAT Bârlad, şi lot 3: Huşi, deci în urma procedurii de atribuire a executiei lucrarilor rezultând 3 contracte de lucrări. Contractul de asistenţă tehnică va fi unul singur, deci va avea efect asupra celor 3 loturi, adică pentru întreg proiectul.
Prestatorul de asistenţă tehnică îşi va desfăşura activitatea în relaţia cu Dirigintele de şantier, Constructor, Beneficiar şi cu toţi factorii implicaţi în derularea contractului de lucrări. Acesta va asigura Beneficiarul că lucrarea executată de Constructor va fi în concordanţă cu proiectul tehnic care a stat la baza semnării contractului de lucrări.
NOTĂ: In Documentatia de atribuire orice referiri la un anumit producător, o anumită origine sau un anumit procedeu, la mărci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie specifică, norme, standarde, certificare, autorizare etc., vor fi considerate ca fiind insotite de mentiunea „sau echivalent”.
NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 13 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari cu cel putin 10 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea „Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea „Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire” din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.