Asistenta tehnica (mentenanta) pentru multifunctionalele Konica Minolta c224e si Ricoh Aficio MP C2051 pe o perioada de 24 luni, constand in:
a) Revizia periodica a echipamentelor - lunar;
b) Remedierea defectelor semnalate de achizitor;
c) Manopera aferenta modificarii configuratiei echipamentului prin adaugarea accesoriilor optionale;
d) Inlocuirea pieselor de schimb defecte (manopera);
Prestatorul se obliga:
a) Să menţ...
Asistenta tehnica (mentenanta) pentru multifunctionalele Konica Minolta c224e si Ricoh Aficio MP C2051 pe o perioada de 24 luni, constand in:
a) Revizia periodica a echipamentelor - lunar;
b) Remedierea defectelor semnalate de achizitor;
c) Manopera aferenta modificarii configuratiei echipamentului prin adaugarea accesoriilor optionale;
d) Inlocuirea pieselor de schimb defecte (manopera);
Prestatorul se obliga:
a) Să menţină echipamentele în stare de funcţionare conform specificaţiilor producătorului;
b) Să asigure in cadrul tarifelor lunare toate serviciile enumerate la alin. (2).
c) Sa facă cel puţin lunar o revizie completă a echipamentelor.
d) Să se prezinte, în cazul in care beneficiarul sesizează (telefonic, prin e-mail sau prin intermediul unei aplicaţii de Helpdesk) existenţa unei funcţionari defectuoase a unui echipament, pentru diagnosticarea echipamentului în maxim o zi lucrătoare (Next Business Day).
e) In urma diagnosticării, Prestatorul va transmite Achizitorului un deviz ce va cuprinde valoarea tuturor componentelor ce trebuie înlocuite. Achizitorul poate refuza propunerea de înlocuire a pieselor defecte în cazul în care, dupa cercetarea de piata, constata ca pretul ofertat de furnizorul de servicii este mai mare decat pretul pietei.
f) Sa asigure, la cerere, contra cost, piese de schimb si materiale consumabile pentru echipamentele care fac obiectul contractului, in conditiile stabilite la art. 7 (2) lit.e), in termen de 2 zile lucratoare. In cazul defectiunilor care necesita inlocuirea unor piese de schimb sau livrarea unor materiale care nu se gasesc in stocul Prestatorului si care sunt solicitate din import, termenul de livrare catre beneficiar va fi de maxim 21 zile lucratoare.
g) Toate operaţiunile de service se vor executa “on site" (la sediul din Craiova al Achizitorului, în timpul programului de lucru al Achizitorului).
h) Prestatorul va transmite achizitorului o lista cu personalul care va executa interventia si va cuprinde datele de identificare ale acestuia (nume si prenume, functia, seria si numarul CI).
i) Pentru fiecare echipament, prestatorul va intocmi o Fisa de interventie, care va cuprinde:
- marca si modelul echipamentului;
- data interventiei;
- tipul defectului constatat / interventiei;
- pentru piese defecte care trebuie inlocuite: denumirea, tipul piesei originale/compatibile si devizul de cost;
- pentru defecte remediate, fara inlocuire de piese: operatiile efectuate asupra echipamentului;
- garantia acordata lucrarii de reparatii care necesita utilizarea unor piese de schimb;
- garantia acordata lucrarii de reparatii care nu necesita utilizarea unor piese de schimb.
Conform draft contract atasat, ce va fi asumat de ofertant prin semnarea si stampilarea fiecarei pagini.