Feedback
I.D.: 18864214

Asistenta tehnica la sistemul de instiintare-avertizare-alarmare al Municipiului Ploiesti: aparatura de instiintare F1001, centrale digitale de alarmare tip SONIA, consola de comanda, adaptoare sirene electrice tip ASE3 si sirena electronica

Data publicarii
06.04.17 Exista 216.640 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50610000-4
Termenul limita pentru depunere:
18.04.17
Pretul estimativ:
7.500,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se achizitioneaza servicii trimestriale, conform specificatiilor tehnice din Caietul de sarcini, necesare efectuarii verificarilor, reglajelor si reparatiilor pentru mentinerea in stare de functionare permanenta a sistemului de instiintare-avertizare-alarmare pentru situatii de urgenta, aflat in dotarea Comitetului Local pentru Situatii de urgenta al Municipiului Ploiesti. In urma prestarii serviciilor se va intocmi un proc...
Se achizitioneaza servicii trimestriale, conform specificatiilor tehnice din Caietul de sarcini, necesare efectuarii verificarilor, reglajelor si reparatiilor pentru mentinerea in stare de functionare permanenta a sistemului de instiintare-avertizare-alarmare pentru situatii de urgenta, aflat in dotarea Comitetului Local pentru Situatii de urgenta al Municipiului Ploiesti. In urma prestarii serviciilor se va intocmi un proces verbal trimestrial, pe baza caruia se va intocmi factura si se va efectua plata. Valoarea estimata, fara TVA: 7.500 lei (fara TVA) pana la data de 31.12.2017 cu posibilitatea suplimentarii pana la valoarea maxima de 10.000 lei fara TVA in conformitate cu dispozitiile art.165 din H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. Astfel autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a prelungi durata initiala a contractului cu cel mult 4 luni, pana la data de 30.04.2018, in cazul aparitiei necesitatii de suplimentare a serviciilor achizitionate initial si al existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. In valoarea maxim estimata de 10.000 lei, fara TVA, au fost incluse si costurile aferente acestei perioade de 4 luni, respectiv 01.01.2018-30.04.2018. Valoarea maxima estimata de 10.000 lei fara TVA, este defalcata astfel: - 7.500 lei (fara TVA) pana la data de 31.12.2017; - 2.500 lei (fara TVA) pentru anul 2018, in eventualitatea prelungirii contractului prin act aditional pana la data de 30.04.218;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu