ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PE PERIOADA DE EXECUTIE A LUCRARILOR AFERENT CONTRACTULUI CL1 “EXTINDEREA SI REABILITAREA STATIILOR DE TRATARE APA POTABILA SI A CONDUCTELOR DE ADUCTIUNE IN SISTEMUL ZONAL DE ALIMENTARE CU APA TURDA"
Obiectul contractului il constituie aigurarea Asistentei tehnice din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor, conform Legii 10/1995, în conformitate cu documentaţia d...
ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PE PERIOADA DE EXECUTIE A LUCRARILOR AFERENT CONTRACTULUI CL1 “EXTINDEREA SI REABILITAREA STATIILOR DE TRATARE APA POTABILA SI A CONDUCTELOR DE ADUCTIUNE IN SISTEMUL ZONAL DE ALIMENTARE CU APA TURDA"
Obiectul contractului il constituie aigurarea Asistentei tehnice din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor, conform Legii 10/1995, în conformitate cu documentaţia de atribuire ataşată prezentului anunţ de participare.
Contractul include:
Prestatorul va asigura asistenta Entităţii contractante pentru contractele de lucrări tip execuţie prin:
- Acordarea Asistentei Tehnice in timpul executiei, pentru asigurarea executiei lucrarilor, atat din punct de vedere cantitativ, cat si calitativ, in conformitate cu Legea 10/1995 actualizata;
- Participarea la predarea amplasamentelor, trasarea generala si a bornelor de reper aferente lucrarilor;
- Raspuns la notificarile emise de catre Dirigintele de Santier, conform obligatiilor ce ii revin, referitoare la aparitia unor situatii neprevazute;
- Participarea la receptionarea lucrarilor in toate fazele determinante;
- Solutionarea neconformitatilor, defectelor si neconcordantelor aparute in fazele de executie, prin oferirea de solutii tehnice, cu acordul Entitatii Contractante si a Proiectantului Initial;
- Elaborarea de solutii tehnice prin dispozitii de santier, inclusiv asigurarea verificarii MLPAT prin verificatori atestati conform Legii 10/1995 actualizata, pe parcursul derularii lucrarilor, in cazul modificarii solutiilor stabilite initial in proiect;
- Elaborarea de studii tehnice de specialitate (studii geotehnice, hidrogeologice, topografice şi de oricare altă natură impuse legislaţia în vigoare) în cazul în care pe parcursul lucrărilor intervin modificări care obligă la acest lucru, pentru lucrările pe care le-a proiectat;
- Elaborarea si obtinerea acordurilor si avizelor necesare implementarii contractului de lucrari – daca va fi cazul;
- Avizarea lucrărilor suplimentare care pot interveni pe parcursul execuţiei lucrărilor;
- Participarea la receptii partiale, la receptia finala si punerea in functiune a fiecarei lucrari cuprinse in proiect. Elaborarea punctului de vedere asupra modului de realizare a lucrarilor, exprimat prin referatul proiectantului la receptia la terminarea lucrarilor.
Contractul intra in vigoare de la data semnarii acestuia de catre Parti si are o durata de 24 de luni (perioada de executie), si 36 luni perioada de notificare a defectelor.
Termenul limita pana la care operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este: 21 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Termenul pana la care entitatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari: a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.