Feedback
I.D.: 99619373

ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PE PERIOADA DE EXECUTIE A LUCRARILOR AFERENT CONTRACTULUI CL1 “EXTINDEREA SI REABILITAREA STATIILOR DE TRATARE APA POTABILA SI A CONDUCTELOR DE ADUCTIUNE IN SISTEMUL ZONAL DE ALIMENTARE CU APA TURDA"

Data publicarii
08.07.24 Exista 225.532 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
19.08.24
Pretul estimativ:
1.200.900,00 RON - 1.200.900,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1219526.pdf
  2. 2.ACORD CONTRACTUAL.docx
  3. 3..CAIET DE SARCINI.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PE PERIOADA DE EXECUTIE A LUCRARILOR AFERENT CONTRACTULUI CL1 “EXTINDEREA SI REABILITAREA STATIILOR DE TRATARE APA POTABILA SI A CONDUCTELOR DE ADUCTIUNE IN SISTEMUL ZONAL DE ALIMENTARE CU APA TURDA" Obiectul contractului il constituie aigurarea Asistentei tehnice din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor, conform Legii 10/1995, în conformitate cu documentaţia d...
ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PE PERIOADA DE EXECUTIE A LUCRARILOR AFERENT CONTRACTULUI CL1 “EXTINDEREA SI REABILITAREA STATIILOR DE TRATARE APA POTABILA SI A CONDUCTELOR DE ADUCTIUNE IN SISTEMUL ZONAL DE ALIMENTARE CU APA TURDA" Obiectul contractului il constituie aigurarea Asistentei tehnice din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor, conform Legii 10/1995, în conformitate cu documentaţia de atribuire ataşată prezentului anunţ de participare. Contractul include: Prestatorul va asigura asistenta Entităţii contractante pentru contractele de lucrări tip execuţie prin: - Acordarea Asistentei Tehnice in timpul executiei, pentru asigurarea executiei lucrarilor, atat din punct de vedere cantitativ, cat si calitativ, in conformitate cu Legea 10/1995 actualizata; - Participarea la predarea amplasamentelor, trasarea generala si a bornelor de reper aferente lucrarilor; - Raspuns la notificarile emise de catre Dirigintele de Santier, conform obligatiilor ce ii revin, referitoare la aparitia unor situatii neprevazute; - Participarea la receptionarea lucrarilor in toate fazele determinante; - Solutionarea neconformitatilor, defectelor si neconcordantelor aparute in fazele de executie, prin oferirea de solutii tehnice, cu acordul Entitatii Contractante si a Proiectantului Initial; - Elaborarea de solutii tehnice prin dispozitii de santier, inclusiv asigurarea verificarii MLPAT prin verificatori atestati conform Legii 10/1995 actualizata, pe parcursul derularii lucrarilor, in cazul modificarii solutiilor stabilite initial in proiect; - Elaborarea de studii tehnice de specialitate (studii geotehnice, hidrogeologice, topografice şi de oricare altă natură impuse legislaţia în vigoare) în cazul în care pe parcursul lucrărilor intervin modificări care obligă la acest lucru, pentru lucrările pe care le-a proiectat; - Elaborarea si obtinerea acordurilor si avizelor necesare implementarii contractului de lucrari – daca va fi cazul; - Avizarea lucrărilor suplimentare care pot interveni pe parcursul execuţiei lucrărilor; - Participarea la receptii partiale, la receptia finala si punerea in functiune a fiecarei lucrari cuprinse in proiect. Elaborarea punctului de vedere asupra modului de realizare a lucrarilor, exprimat prin referatul proiectantului la receptia la terminarea lucrarilor. Contractul intra in vigoare de la data semnarii acestuia de catre Parti si are o durata de 24 de luni (perioada de executie), si 36 luni perioada de notificare a defectelor. Termenul limita pana la care operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este: 21 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul pana la care entitatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari: a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PE PERIOADA DE EXECUTIE A LUCRARILOR AFERENT CONTRACTULUI CL1 “EXTINDEREA SI REABILITAREA STATIILOR DE TRATARE APA POTABILA SI A CONDUCTELOR DE ADUCTIUNE IN SISTEMUL ZONAL DE ALIMENTARE CU APA TURDA” 19.08.24
Servicii de proiectare tehnică şi execuţie lucrări pentru obiectivul: Renovarea energeticǎ moderatǎ, modernizarea şi dotarea clădirii Palatului Administrativ al judeţului Cluj  
Servicii de Asistenta Tehnica din partea Proiectantului  
Servicii de Asistenta Tehnica  
SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA  
PROIECTARE CU EXECUTIE - Servicii de proiectare, asistenta tehnica pe perioada de derulare a executiei si Executie lucrari pentru obiectivul de investitii "SISTEM DE SUPRAVEGHERE CU CAMERE VIDEO in comuna Apahida" 29.07.21
PROIECTARE CU EXECUTIE - Servicii de proiectare, asistenta tehnica pe perioada de derulare a executiei si Executie lucrari pentru obiectivul de investitii "SISTEM DE SUPRAVEGHERE CU CAMERE VIDEO in comuna Apahida" 16.12.21
SERVICII DE PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PRIVIND REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI – CARTIER INDUSTRIAL ÎN MUNICIPIUL TURDA 02.04.18
SERVICII DE PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PRIVIND REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI – CARTIER INDUSTRIAL ÎN MUNICIPIUL TURDA  
Reabilitarea garajului auto şi modernizarea sistemului de încălzire la Detaşamentul de pompieri Huedin