Feedback
I.D.: 83805752

Asistenta tehnica dezvoltarea sistemului de control intern managerial

Data publicarii
23.06.23 Exista 16.317 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8
Pretul estimativ:
16.200,00 RON - 16.200,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Oferta refuzata: Prestari servicii de Asistenta tehnica privind dezvoltarea sistemului de control intern/managerial implementat conform cerinţelor standardelor cuprinse în Codul controlului intern/managerial conform cerinţelor OSGG 600/2018; - asistenta tehnica privind editarea/ revizuirea procedurilor de lucru implementate în organizaţie; - evaluarea sistemelor de control intern existente şi identificarea punctelor slabe a...
Oferta refuzata: Prestari servicii de Asistenta tehnica privind dezvoltarea sistemului de control intern/managerial implementat conform cerinţelor standardelor cuprinse în Codul controlului intern/managerial conform cerinţelor OSGG 600/2018; - asistenta tehnica privind editarea/ revizuirea procedurilor de lucru implementate în organizaţie; - evaluarea sistemelor de control intern existente şi identificarea punctelor slabe ale acestora, concomitent cu implementarea soluţiilor de îmbunătăţire; - asistenta tehnica privind actualizarea politicilor de management al riscurilor, registrelor de riscuri, planurilor de management al riscurilor; asistenta tehnica privind autoevaluarea anuala a sistemului de control intern managerial pentru o perioada de 6 luni - 2700 lei/ luna - total 16200 lei. Documentele solicitate ofertantului pentru întocmirea contractului: - Certificatul de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului; - Certificatul constatator eliberat de ONRC actualizat/Fisa Furnizare informaţii ONRC – actualizat; - Certificat de atestare fiscală ANAF – actualizat; Documentele solicitate se transmit la Registratura Primăriei Râmnicu Sărat sau la adresa de e-mail: achizitii@primariermsarat.ro
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu