Feedback
I.D.: 67296651

Asistenta sistem informatic integrat INFOPRIM

Data publicarii
16.03.22 Exista 106.834 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72261000-2
Pretul estimativ:
20.230,00 RON - 20.230,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Asistarea în utilizarea programelor INFOPRIM în vederea menţinerii în funcţiune a sistemului informatic la parametrii optimi. Instruirea personalului Beneficiarului; instruirea noilor angajaţi pentru folosirea programelor INFOPRIM care acoperă domeniul lor de activitate. Actualizare legislativă; menţinerea la zi din punct de vedere legislativ a programelor din pachetul INFOPRIM. Realizarea copiilor de rezervă a bazelor de d...
Asistarea în utilizarea programelor INFOPRIM în vederea menţinerii în funcţiune a sistemului informatic la parametrii optimi. Instruirea personalului Beneficiarului; instruirea noilor angajaţi pentru folosirea programelor INFOPRIM care acoperă domeniul lor de activitate. Actualizare legislativă; menţinerea la zi din punct de vedere legislativ a programelor din pachetul INFOPRIM. Realizarea copiilor de rezervă a bazelor de date; serviciu care vă garantează siguranţa datelor până în momentul creării punctului de rezervă; Transmiterea bazelor de date în sistemul informatic judeţean (cu acordul Beneficiarului, pe baza unui protocol anexat prezentului contract). Informarea structurilor de conducere ale Beneficiarului (primar, consiliu local) asupra stadiului de implementare al pachetului INFOPRIM şi negocierea etapelor de perspectivă în evoluţia şi dezvoltarea sistemului. Notificări oficiale asupra produselor noi lansate de Furnizor. Asigurarea unei linii de suport – help desk – remote control. Serviciile specificate vor fi executate prin intermediul asistenţilor şi coordonatorilor tehnici zonali disponibili. Serviciile care presupun acest lucru vor fi executate la sediul Beneficiarului, prin prezenţa directă, efectuându-se lunar un număr de vizite stabilite sau/şi prin intervenţii on-line conform prevederilor. La initierea ofertei de pe SEAP/SICAP va rugam sa specificati modulele pentru care doriti asistenta si pretul stabilit in prealabil cu asistentul SDG Partners din teritoriu
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu