Feedback
I.D.: 82026775

Asistenta sistem informatic INFOPRIM - 12 luni

Data publicarii
12.05.23 Exista 61.455 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72261000-2
Pretul estimativ:
30.000,00 RON - 30.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Servicii: - Asistare in utilizarea modulelor INFOPRIM in vederea mentinerii in functiune a sistemului informatic la parametrii optimi. - Actualizarea modulelor INFOPRIM cu noile versiuni, in functie de noile modificari legislative, astfel încât acestea sa corespunda legislatiei în vigoare . - Realizarea Back-up de date (la cerere) – serviciu care va garanteaza siguranta datelor pâna în momentul back-up-ului. Realizare...
1. Servicii: - Asistare in utilizarea modulelor INFOPRIM in vederea mentinerii in functiune a sistemului informatic la parametrii optimi. - Actualizarea modulelor INFOPRIM cu noile versiuni, in functie de noile modificari legislative, astfel încât acestea sa corespunda legislatiei în vigoare . - Realizarea Back-up de date (la cerere) – serviciu care va garanteaza siguranta datelor pâna în momentul back-up-ului. Realizarea copiilor bazei de date a sistemului informatic INFOPRIM, in mod automat, prin aplicatia infoprim BackUP, pe cloud-ul prestatorului si pe alte medii de stocare inedite de achizitor. - Notificari oficiale asupra produselor noi lansate de furnizor. 2. Conectare remote, asistenta telefonica 3. Pachetul include vizite lunare la adresa beneficiarului ori de cate ori este cazul si se solicita. Serviciile specificate vor fi executate prin intermediul asistentilor software ai furnizorului. Serviciile care presupun acest lucru vor fi executate la sediul beneficiarului, prin prezenta directa, efectuându-se lunar un numar de vizite stabilite în cadrul prezentului contract sau prin conectare remote (beneficiarul trebuie sa dispuna de conexiune la internet care sa asigure un transfer optim al datelor, exclus dialup). În unele cazuri, în functie de complexitatea serviciilor acestea pot fi executate si la sediul furnizorului. Achizitie necesara tuturor compartimentelor pentru realizarea in conditii de siguranta si legalitate a tuturor sarcinilor de serviciu.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu