Feedback
I.D.: 43553109

Asistenta pentru actualizare SCIM-OSGG 600/2018+proceduri necesare asigurarii calitatii educatiei

Data publicarii
16.07.19 Exista 987.038 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79420000-4
Pretul estimativ:
5.042,02 RON - 5.042,02 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de asistenta pentru actualizare, dezvoltare a sistemului de control intern managerial, în conformitate cu Ordinul 600/2018, comisie ce are obligatia implementarii si/sau dezvoltarii sistemului de control intern/managerial la nivelul propriei institutii. Etape de parcurs: 1.Constituirea Comisiei de monitorizare, coordonare si îndrumare metodologica a dezvoltarii sistemului de control managerial si stabilirea modului...
Servicii de asistenta pentru actualizare, dezvoltare a sistemului de control intern managerial, în conformitate cu Ordinul 600/2018, comisie ce are obligatia implementarii si/sau dezvoltarii sistemului de control intern/managerial la nivelul propriei institutii. Etape de parcurs: 1.Constituirea Comisiei de monitorizare, coordonare si îndrumare metodologica a dezvoltarii sistemului de control managerial si stabilirea modului de lucru al acesteia. 2.Initierea demersurilor în vederea dezvoltarii sistemului de control intern managerial prin elaborarea unui Program de dezvoltare a sistemului de control managerial. 3.Stabilirea obiectivelor generale si specifice ale entitatii publice. 4.Stabilirea activitatilor si actiunilor/operatiunilor pentru realizarea obiectivelor specifice. 5.Descrierea modului de organizare si functionare a sistemelor de control managerial. 6.Familiarizarea personalului din conducere si de executie implicat în dezvoltarea sistemului de control managerial prin responsabilizarea si instruirea acestuia. 7.Identificarea si gestionarea riscurilor majore în cadrul fiecarui compartiment în functie de activitatile desfasurate. 8.Inventarierea documentelor, a fluxurilor de informatii, a proceselor si a activitatilor desfasurate de institutia publica. 9.Elaborarea de instrumente si proceduri de lucru pentru principalele activitati desfasurate. Aici se vor realiza si procedurile pentru asigurarea calitatii necesare comisiei CEAC. 10.Autoevaluarea stadiului de implement
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu