servicii de asistenţă tehnică informatică şi asigurarea modulelor Buget, Contab., GeStoc,
MiFix, Dars (aplicaţii) soft şi a versiunilor lor actualizate pentru perioada 1.03.2020-31.12.2020; Serviciile cuprind: asigurarea
suportului tehnic, asistenta telefonica, la sediul Beneficiarului sau prin serviciul de suport online de Luni pana Joi, intre orele 8-16.30 si vinerea intre 8-14, excepţie făcând sărbătorile legale;remedie...
servicii de asistenţă tehnică informatică şi asigurarea modulelor Buget, Contab., GeStoc,
MiFix, Dars (aplicaţii) soft şi a versiunilor lor actualizate pentru perioada 1.03.2020-31.12.2020; Serviciile cuprind: asigurarea
suportului tehnic, asistenta telefonica, la sediul Beneficiarului sau prin serviciul de suport online de Luni pana Joi, intre orele 8-16.30 si vinerea intre 8-14, excepţie făcând sărbătorile legale;remedierea disfuncţionalităţilor apărute în funcţionarea serviciului/ aplicatiilor in termen de maxim 48 h de la sesizarea beneficiarului. In cazurile exceptionale in care acest lucru nu este posibil din motive obiective, Executantul va oferi o solutie tehnica temporara pana la rezolvarea problemei.; adaptarea, modificarea şi completarea modulelor (aplicaţiilor), cuprinzand modificarile legislative survenite pe parcurs precum si alte imbunatatiri, optimizari sau modificari considerate oportune.; realizarea analizei şi adaptarea modulelor (aplicaţiilor) informatice la specificul local (coeficienţi, formule, valori
de calcul);Asistenta la recuperarea sistemului software, reinstalare, configurare / reconfigurare. In caz de avarie, Executantul va asigura recuperarea datelor in proportie de 100% la nivelul ultimului backup existent, instructajul noului personal al beneficiarului care va utilize modulele informatice achizitionate anterior.Executantul asigura verificarea si restabilirea functionarii normale a modulelor / aplicatiilor pe fiecare echipament în parte.