Servicii de Asistență tehnică supervizare lucrări și publicitatea proiectului „Construire Spital Clinic Județean de Urgență
Sibiu”Valoarea estimată în conformitate cu Devizul General, s-a stabilit valoarea estimativă de 34.645.181,00 lei fără TVA
compusa din: - Capitolul 3 (3.8.2) - 33.063.070,00 lei fără TVA –Spital Clinic Judetean de urgenta- Cpitol 3 (3.8.2) 100.000
lei fără TVA – Strada Cuarțului- Capi...
Servicii de Asistență tehnică supervizare lucrări și publicitatea proiectului „Construire Spital Clinic Județean de Urgență
Sibiu”Valoarea estimată în conformitate cu Devizul General, s-a stabilit valoarea estimativă de 34.645.181,00 lei fără TVA
compusa din: - Capitolul 3 (3.8.2) - 33.063.070,00 lei fără TVA –Spital Clinic Judetean de urgenta- Cpitol 3 (3.8.2) 100.000
lei fără TVA – Strada Cuarțului- Capitolul 5 ( 5.4) – 1,482,111.00 lei fără TVA - Informare și publicitateDurata în luni
este de 97 luni, astfel:• 2 luni etapa pre-constructie• 35 luni etapa de executie• 60 luni etapa post-construcțieAutoritatea
contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informații suplimentare, adresate de
către operatorii economici cu 12 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde
doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit la Sec. I.3, respectiv
18 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.Clauză suspensivă:„Procedura de atribuire a contractului de achiziție
publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică
este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor
referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice.Având în
vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare,
Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai in măsura in care fondurile
necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea angajamentelor/creditelor bugetare cu aceasta destinație. În cazul în care,
indiferent de motive angajamentele/creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 12 luni de la data și de soluționare
definitivă a eventualelor contestații, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care nu există o altă
sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și
completările ulterioare, fiind imposibilă încheiereacontractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri
înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii
de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Aut Cont a fost notificată asupra existenței unui asemenea
prejudiciu.Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive,
asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada
maximă pentru care operează clauza suspensivă este de 12 luni, astfel încât, în cazul în care condiția semnării contractului
de finanțare nu este îndeplinită, procedura de atribuire este anulată. Ofertanții la procedură își asumă prin depunerea ofertei
obligația de a-și prelungi valabilitatea ofertei, la simpla solicitare a Autorității Contractante, daca Autoritatea Contractantă
se va afla in situatia aplicarii clauzei suspensive”