Servicii de Asistenţă tehnică supervizare lucrări şi publicitatea proiectului "Construire Spital Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu"
Valoarea estimată în conformitate cu Devizul General, s-a stabilit valoarea estimativă de 34.645.181,00 lei fără TVA compusa din:
- Capitolul 3 (3.8.2) - 33.063.070,00 lei fără TVA –Spital Clinic Judetean de urgenta
- Cpitol 3 (3.8.2) 100.000 lei fără TVA – Strada Cuarţului
- Capitolul 5 ( 5.4...
Servicii de Asistenţă tehnică supervizare lucrări şi publicitatea proiectului "Construire Spital Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu"
Valoarea estimată în conformitate cu Devizul General, s-a stabilit valoarea estimativă de 34.645.181,00 lei fără TVA compusa din:
- Capitolul 3 (3.8.2) - 33.063.070,00 lei fără TVA –Spital Clinic Judetean de urgenta
- Cpitol 3 (3.8.2) 100.000 lei fără TVA – Strada Cuarţului
- Capitolul 5 ( 5.4) – 1,482,111.00 lei fără TVA - Informare şi publicitate
Durata în luni este de 97 luni, astfel:
• 2 luni etapa pre-constructie
• 35 luni etapa de executie
• 60 luni etapa post-construcţie
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare, adresate de către operatorii economici cu 12 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit la Sec. I.3, respectiv 18 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Clauză suspensivă:
"Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai in măsura in care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea angajamentelor/creditelor bugetare cu aceasta destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive angajamentele/creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 12 luni de la data şi de soluţionare definitivă a eventualelor contestaţii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea
contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Aut Cont a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maximă pentru care operează clauza suspensivă este de 12 luni, astfel încât, în cazul în care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinită, procedura de atribuire este anulată. Ofertanţii la procedură îşi asumă prin depunerea ofertei obligaţia de a-şi prelungi valabilitatea ofertei, la simpla solicitare a Autorităţii Contractante, daca Autoritatea Contractantă se va afla in situatia aplicarii clauzei suspensive"