Prestatorul va oferi asistenţă tehnică pentru realizarea Planului Judeţean de Gestionare a Deşeurilor şi parcurgerea procedurii de evaluare strategică de mediu (SEA) pentru PJGD. PJGD va fi elaborat cu respectarea obiectivelor stabilite prin PNGD, perioada de planificare fiind 2018 - 2025 Realizarea PJGD se va baza pe situaţia actuală, infrastructura existentă şi planificată prin Master Planul judeţean (dacă este cazul), ob...
Prestatorul va oferi asistenţă tehnică pentru realizarea Planului Judeţean de Gestionare a Deşeurilor şi parcurgerea procedurii de evaluare strategică de mediu (SEA) pentru PJGD. PJGD va fi elaborat cu respectarea obiectivelor stabilite prin PNGD, perioada de planificare fiind 2018 - 2025 Realizarea PJGD se va baza pe situaţia actuală, infrastructura existentă şi planificată prin Master Planul judeţean (dacă este cazul), obiectivele şi prevederile Legii nr. 211/2011, care trebuie să cuprindă şi Planul judeţean de prevenire a generării deşeurilor, la un nivel calitativ care să permită aprobarea sa conform procedurii specifice. Prestatorul nu va fi reponsabil cu stabilirea compoziţiei deşeurilor în judeţul Giurgiu. În cazul în care nu exista date disponibile, Prestatorul trebuie sa deruleze cel putin 1 campanie (de preferat 2) de determinare a compozitiei deseurilor menajere si asimilabile conform standardului SR 13493 : 2004 Caracterizarea deşeurilor. Metodologie de caracterizare a deşeurilor menajere – ROMECOM. Prin date disponibile se intelege date determinate (nu estimate) in baza standardului mentionat.
Plata serviciilor prestate se va realiza conform ofertei financiare, dupa cum urmează:
- 40 % din valoarea contractului, după predarea livrabilelor, pe bază de proces verbal de predare – primire
, în termen de 30 de zile de la data primirii facturii.
- 20 % din valoarea contractului, după obţinerea avizului de mediu, în termen de 30 de zile de la data primirii facturii.
- 40 % din valoarea contractului, după aprobarea livrabilelor de către Autoritatea Contractantă
, în termen de 30 de zile de la data primirii facturii.
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 6 zile
înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor
, in masura în care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate în termenul prevazut la punctul I.1), respectiv 10 zile