Feedback
I.D.: 49166583

Asistenţă tehnică pentru elaborarea documentaţiilor şi organizarea procedurilor de achiziţie din cadrul proiectului "Investiţii complementare Sistemului de Management Integrat al Deşeurilor în Judeţul Sibiu"

Data publicarii
27.08.20 Exista 131.187 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Termenul limita pentru depunere:
21.09.20
Pretul estimativ:
460.000,00 RON - 460.000,00 RON
Documente participare:
  1. Anexa 2 Planificare delegari si achizitii.xlsx
  2. Anexa 1 justificarea valorii contractului.xlsx
  3. Anexa Criteriu de atribuire.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Asistenţă tehnică pentru elaborarea documentaţiilor şi organizarea procedurilor de achiziţie din cadrul proiectului "Investiţii complementare Sistemului de Management Integrat al Deşeurilor în Judeţul Sibiu". Judeţul Sibiu are în curs de pregătire proiectul "Investitii complementare Sistemului de management integrat al deseurilorin Judetul Sibiu", pentru care s-a semnat contractul de servicii de elaborare Studiu de Fezabi...
Asistenţă tehnică pentru elaborarea documentaţiilor şi organizarea procedurilor de achiziţie din cadrul proiectului "Investiţii complementare Sistemului de Management Integrat al Deşeurilor în Judeţul Sibiu". Judeţul Sibiu are în curs de pregătire proiectul "Investitii complementare Sistemului de management integrat al deseurilorin Judetul Sibiu", pentru care s-a semnat contractul de servicii de elaborare Studiu de Fezabilitate, în data de 17.12.2019. Prestatorul va oferi servicii de asistenta tehnica de specialitate pentru elaborarea documentatiilor si organizarea/derularea procedurilor de achizitie publica specifice proiectului, pentru contractele mentionate in caietul de sarcini. Durata contractului este de 24 de luni, conform caietului de sarcini. Numarul zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 12 zile, conform sectiunii I.3.din prezenta fisa de date.In masura in care solicitarile de clarificari sau informatiile suplimentare sunt adresate in termenul stabilit prin prezenta fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu cel putin 8 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor/solicitarilor de participare conform OUG 107/2017.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Asistenţă tehnică pentru elaborarea documentaţiilor şi organizarea procedurilor de achiziţie din cadrul proiectului "Investiţii complementare Sistemului de Management Integrat al Deşeurilor în Judeţul Sibiu"  
Elaborare Studii de determinare a compoziţiei deşeurilor privind "Investiţii complementare Sistemului de Management Integrat al Deşeurilor în Judeţul Sibiu" 01.04.20
Elaborare Studii de determinare a compoziţiei deşeurilor privind "Investiţii complementare Sistemului de Management Integrat al Deşeurilor în Judeţul Sibiu" Lotul 1 Studiu privind determinarea compoziţiei deşeurile menajere, similare şi din pieţe la nivel de judeţ 24.04.20
Servicii de elaborare a Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (DALI) şi a Proiectului Tehnic (PT) pentru obiectivul de investiţii: „Consolidare drum judeţean DJ106A, Sibiu-Păltiniş, km 20+200” 05.09.19
Studiu de fezabilitate pentru investiţia, AMENAJARE PISTĂ PENTRU BICICLETE SIBIU-POPLACA- ORLAT- CRISTIAN, ÎN AMPRIZA DRUMURILOR JUDEŢENE DJ106R, DJ106D, DJ106J, DJ106E 07.06.22
Actualizare Documentatie Tehnico-Economica conform HG 907/2016 (Faza DALI/SF) si realizarea Documentatiei Tehnico-Economice la faza Proiect Tehnic de Executie la Obiectivul de investitii "Reabilitarea, modernizarea si echiparea cladirii Sectiilor Medicale din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sibiu" 03.08.20
Actualizare Documentatie Tehnico-Economica conform HG 907/2016 (Faza DALI/SF) si realizarea Documentatiei Tehnico-Economice la faza Proiect Tehnic de Executie la Obiectivul de investitii "Reabilitarea, modernizarea si echiparea cladirii Sectiilor Medicale din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sibiu" 03.08.20
Actualizare Documentatie Tehnico-Economica conform HG 907/2016 (Faza DALI/SF) si realizarea Documentatiei Tehnico-Economice la faza Proiect Tehnic de Executie la Obiectivul de investitii "Reabilitarea, modernizarea si echiparea cladirii Sectiilor Medicale din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sibiu" 24.09.20
Actualizare Documentatie Tehnico-Economica conform HG 907/2016 (Faza DALI/SF) si realizarea Documentatiei Tehnico-Economice la faza Proiect Tehnic de Executie la Obiectivul de investitii "Reabilitarea, modernizarea si echiparea cladirii Sectiilor Medicale din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sibiu" 24.09.20
Servicii de proiectare în faza de proiect tehnic (PT), asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului, execuţia lucrărilor şi dotări în cadrul proiectului „Modernizare, extindere şi dotare a Unităţii de Primiri Urgenţe din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu” 10.09.19