Prestatorul va oferi servicii de asistenţă tehnică/consultanţă de specialitate pentru elaborarea documentaţiei şi organizarea/derularea procedurii de achiziţie publică pentru contractul având ca obiect "Delegarea gestiunii activităţii de administrare a depozitelor de deşeuri municipale pentru eliminarea prin depozitare a deşeurilor provenite de pe raza UAT membre ale ADIGIDI".
Activităţile prezentate în continuare în cad...
Prestatorul va oferi servicii de asistenţă tehnică/consultanţă de specialitate pentru elaborarea documentaţiei şi organizarea/derularea procedurii de achiziţie publică pentru contractul având ca obiect "Delegarea gestiunii activităţii de administrare a depozitelor de deşeuri municipale pentru eliminarea prin depozitare a deşeurilor provenite de pe raza UAT membre ale ADIGIDI".
Activităţile prezentate în continuare în cadrul Caietului de Sarcini, trebuie considerate ca fiind cerinţe minimale, urmând ca ofertantul să aibă în responsabilitatea sa, ţinând cont de experienţa sa profesională anterioară, să introducă acele activităţi conexe, suplimentare faţă de cele prezentate în Caietul de Sarcini, care să conducă la atingerea obiectivelor şi respectarea reglementărilor legislaţiei în vigoare.
Astfel, Prestatorul va îndeplini următoarele activităţi care fac obiectul contractului de servicii:
Pregătirea documentaţiei de atribuire:-Elab. calendarului de desfăşurare a activităţilor ce fac obiectul acestei activităţi, cu detalierea termenelor pentru fiecare documentaţie de atribuire elaborată;-Elab. documentaţiei de atribuire şi a documentaţiei suport dar fără a se limita la acestea (Fişă de date, Instrucţiuni pentru ofertanţi, Caiet de sarcini, Formulare specifice, Proiect de contract de delegare, Strategia de achiziţie, regulament de salubrizare, studiu de fundamentare pentru depozitare, documente justificative aferente achiziţiei, alte documente specifice aplicabile);-Elab. invitaţiei de participare şi transmiterea documentaţiilor de achiziţie la operatorul economic;-Informarea Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice (ANAP) cu privire la aplicarea procedurii de achiziţie;-Alte activităţi necesare legate de elaborarea documentaţiilor de atribuire.
Suport pe parcursul procedurii de achiziţie:-Elab. calendarului de desfăşurare a activităţilor ce fac obiectul acestei activităţi;-Elab. răspunsurilor la solicitările de clarificări aferente documentaţiei de atribuire primită de autoritatea contractantă de la potenţialii ofertanţi; comunicarea răspunsurilor se va face în termene mai mici cu o zi faţă de cele specificate de legislaţia aplicabilă astfel încât autoritatea contractantă să răspundă în termen;-Efectuarea modificărilor necesare la documentaţie, ca urmare a solicitărilor de clarificări la documentaţie, formulare, erate, după caz;-Participarea în calitate de experţi cooptaţi în comisia de evaluare şi elab. rapoartelor de specialitate ale acesteia;-Elab. solicitărilor de clarificări ce urmează a fi formulate de autoritatea contractantă asupra ofertelor depuse de ofertanţi;-Suport la realizarea Proceselor verbale de evaluare şi a Raportului procedurii;- Asigură elab. motivaţiilor în faţa Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor la contestaţiile formulate în cadrul procedurilor de atribuire, dacă este cazul;-Asigură elab. motivaţiilor tehnice şi procedurale pentru instanţele de judecată referitoare la procedurile de atribuire, după caz;