Autoritatea contractantă îşi propune încheierea unui acord-cadru de „Asistenţă tehnică de specialitate în domeniul ajutorului de stat pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria”, respectiv realizarea următoarelor:
a) asistenţă tehnică necesară monitorizării proiectelor, din punct de vedere al incidenţei ajutorului de stat, pe perioada de implementare şi sustenabilitate a acestora, cu respectarea prevederilor legale co...
Autoritatea contractantă îşi propune încheierea unui acord-cadru de „Asistenţă tehnică de specialitate în domeniul ajutorului de stat pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria”, respectiv realizarea următoarelor:
a) asistenţă tehnică necesară monitorizării proiectelor, din punct de vedere al incidenţei ajutorului de stat, pe perioada de implementare şi sustenabilitate a acestora, cu respectarea prevederilor legale comunitare şi naţionale în domeniul ajutorului de stat, precum şi ale celor două scheme aprobate la nivel de Program.
b) asistenţă tehnică în vederea îndeplinirii obligaţiilor de raportare a ajutorului de stat / de minimis acordat în cadrul Programului Interreg V-A România - Ungaria.
c) asistenţă tehnică în cadrul procesului de recuperare a ajutorului de stat / de minims acordat ilegal şi/sau utilizat abuziv, conform legislaţiei comunitare şi naţionale în vigoare, inclusiv în ceea ce priveşte ajutorul indirect, dacă este cazul.
NOTĂ: Prestatorul îşi asumă responsabilitatea pentru toate activităţile prestate în cadrul contractelor subsecvente ce decurg din acordul-cadru şi răspunde personal pentru informaţiile furnizate/documentele elaborate în implementarea acestuia. În baza celor descrise mai sus, prezenta achiziţie este de prestare servicii de monitorizare şi consultanţă privind ajutorul de stat. Acordul-cadru de prestare servicii ce urmează a fi atribuit are ca obiect: „Asistenţă tehnică de specialitate în domeniul ajutorului de stat pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria”, conform specificaţiilor care sunt detaliate în Caietul de sarcini. Prestatorul va desfăşura activităţile specifice cuprinse în Caietul de sarcini. Prestatorul: va răspunde de implementarea la termen a contractului de prestări servicii şi a sarcinilor prevăzute in caiet de sarcini, conform calendarului de executare, se va conforma procedurilor administrative emise de către Autoritatea Contractantă şi va furniza AC toate informaţiile cu privire la servicii şi acordul-cadru/contracte subsecvente după cum vor fi acestea solicitate de către Autoritatea Contractantă. Răspunderea Prestatorului este exclusivă şi integrală privind calitatea activităţilor desfăşurate de către experţi în cadrul acordului-cadru de prestări servicii, a expertizei profesionale a acestora, precum şi privind asigurarea disponibilităţii acestora. Prestatorul va furniza experţi calificaţi în domeniul ajutorului de stat, pentru a desfăşura sarcinile solicitate prin acest caiet de sarcini şi va răspunde de activitatea acestora. Prestatorul nu va realiza schimbări în personalul alocat fără o consultare prealabilă a Autorităţii Contractante. Pentru detalii se va consulta caietul de sarcini. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 4 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Derularea acordului-cadru/contractelor subsecvente va incepe nu mai devreme de 01.01.2020.