Oferta neacceptata in termen: ASISTENŢĂ TEHNICĂ ŞI SERVICE REŢEA CALCULATOARE: Arie de cuprindere : - asigurarea funcţionării echipamentului IT (calculatoare, laptopuri, multifuncţionale, copiatoare, echipamente periferice, imprimante laser si cu cerneala, scanere), de la sediul beneficiarului; - asigurarea mentenanţei reţelei de la sediul beneficiarului, configurarea şi actualizarea echipamentelor de reţea - efectuarea ope...
Oferta neacceptata in termen: ASISTENŢĂ TEHNICĂ ŞI SERVICE REŢEA CALCULATOARE: Arie de cuprindere : - asigurarea funcţionării echipamentului IT (calculatoare, laptopuri, multifuncţionale, copiatoare, echipamente periferice, imprimante laser si cu cerneala, scanere), de la sediul beneficiarului; - asigurarea mentenanţei reţelei de la sediul beneficiarului, configurarea şi actualizarea echipamentelor de reţea - efectuarea operaţiunilor de instalare şi configurare sisteme de operare, drivere, instalarea de programe, recuperare date şi transfer date, devirusare; - asigurarea mentenanţei preventive, cât şi intervenţia la cerere, dupa caz; - asigurarea de consumabile pentru echipamente printare/copiere contra cost, asistenţă şi reparaţii echipamente printare – costurile cu piesele şi subansamblele se achită separat, nefacând parte din suma pentru asistenţa lunară În cadrul contractului sunt incluse si cel putin 2 vizite/lună la sediul beneficiarului, se acordă şi suport de la distanţă, în caz de incidente timpul de raspuns, intervenţie la sediul clientului, nu va depăşi 24h. Cost lunar pentru asistenţă tehnică şi service tehnică de calcul pentru un număr echipamente tehnică de calcul beneficiar între 10 - 15 bucăţi