Se supune consultarii pietei lucrarile privind Asigurarea scurgerii apelor pluviale pe drumuri locale in punctele: Macarescu-Neacsu (125m), Manolescu DN73 (430m); Gura Pravat (principal 100m) si Radulescu-Racasanu (inclusiv reparatii imbracaminte bituminoasa L=265m) in comuna Valea Mare Pravat, judet Arges Lucrarile vor consta în: • demolarea podetelor existente neadecvate sau degradate; • demolarea santurilor si rigolelor ...
Se supune consultarii pietei lucrarile privind Asigurarea scurgerii apelor pluviale pe drumuri locale in punctele: Macarescu-Neacsu (125m), Manolescu DN73 (430m); Gura Pravat (principal 100m) si Radulescu-Racasanu (inclusiv reparatii imbracaminte bituminoasa L=265m) in comuna Valea Mare Pravat, judet Arges Lucrarile vor consta în: • demolarea podetelor existente neadecvate sau degradate; • demolarea santurilor si rigolelor existente pe zonele degradate care urmeaza a fi reparate; • decopertarea asfaltului existent de pe zona degradata; • sapatura pentru inlocuirea structurii rutiere pe o adancime de 50cm; • asternerea stratului din balast in grosime de 25cm; • asternerea stratului de piatra sparta amestec optimal in grosime de 15cm; • curatarea si amorsarea stratului suport cu emulsie bituminoasa cationica; • asternerea stratului de binder BADPC 20 in grosime de 5cm; • asternerea stratului de uzura BAPC 16 in grosime de 4cm; • sapatura si reprofilare santuri si rigole; • asternerea stratului de nisip de 5cm; • betonarea santurilor si rigolelor cu beton de ciment C25/30 in grosime de 10cm; • executia podetelor de acces in proprietati din tuburi ?300mm (?400mm) L=5m din beton simplu si placa cu plasa sudata ?8mm; • sapatura la acostamente in vederea consolidarii; • asternerea stratului din balast in grosime de 15cm; • asternerea stratului din beton de ciment C25/30 in grosime de 15cm pe acostamente; Lucrari proiectate ce urmeaza a se realiza in unitati valorice sunt: - santuri pereate ( l=50cm ) - L=107.50m - santuri pereate ( l=40cm) - L= 863.40m - rigola pereata L=245.50m - acostamente consolidate 993.70mp - pe partea stanga: 6buc ?300mm, L=5m la acces in proprietati+24buc?400mm L=5.0m + 8buc?400mm, L=1m; - pe partea dreapta - 24buc ?400mm, L=5m + 3buc ?500mm, L=5m + 9buc ?300mm, L=5m. - 8buc placi din beton simplu acces in proprietati de 2m x 5m +2buc placa din beton simplu acces in prop. de 2m x 1.00m; - reparatii rigola si sant pereat existent - 0.75mc(reparatii rigola existenta) + 2.85mc (reparatii sant pereat existent) - inlocuire structura rutiera pe 73mp (40m) pe jumatatea stanga a partii carosabile a drumului local in punctul Radulescu-Racasanu. Acostamentele stanga-dreapta vor fi consolidate cu 15cm beton C25/30 pe 15cm de balast. Santurile si rigolele vor avea o structura formata din 10cm beton C25/30 pe 5cm nisip pilonat. Pe drumul local in punctul Radulescu -Racasanu, acolo unde pe o lungime de aproximativ 40m (73mp) pe partea stanga a drumului structura rutiera este alcatuita astfel: • 25cm strat din balast simplu (amestec agregat sort 0-80mm) STAS 6400-84; SR EN 13242, la care se aduna cantitate suplimentara pentru reprofilare si corectie linie rosie; • 15cm fundatie piatra sparta dupa compactare STAS 6400-84; SR 13242 (amestec 0-63mm de balastiera prelucrat prin concasare); • 5cm beton asfaltic deschis de legatura "EB 20 leg. 50/70” (BADPC20) SR EN 13108-1; AND 605 (cu agregate naturale de balastiera prelucrate prin concasare si sortare); • 4cm beton asfaltic uzura "EB 16 rul. 50/70” (BAPC16) SR EN 13108-1; AND 605 (cu agregate naturale de balastiera prelucrate prin concasare si sortare) • In sectiune transversala interventiile se vor executa pe latimea actuala a partii carosabile, cu mentiunea ca acostamentele se vor consolida. • Pentru colectarea si evacuarea apelor pluviale se vor tine seama de urmatoarele principii: proiectarea dispozitivelor de scurgere a apelor de suprafata se va face in conformitate cu situatia existenta (prevederea de santuri, rigole, rigole dreptunghiulare acoperite cu dale carosabile sau deschise etc., conform STAS 10796/1-77, STAS 10796/2-79 si STAS 10796/3-88), respectiv decolmatarea si reprofilarea dispozitivelor existente care pot fi mentinute pe actualul amplasament, astfel incat apele sa fie colectate rapid de pe platforma si evacuate lateral, eventual spre emisari naturali, prin locuri care permit acest lucru. Apele din santuri sau rigole se vor descarca transversal prin podete tubulare (sau dalate) de dimensiuni corespunzatoare, existente sau proiectate si se va studia modul de scurgere a acestora transversal sau longitudinal drumurilor locale urmarindu-se indepartarea lor din zona constructiilor. Pe langa podetele existente care urmeaza a fi reparate sau inlocuite pentru evacuarea corespunzatoare a apelor meteorice, in anumite zone ale traseului drumului, se impune a se realiza descarcarea rigolelor si santurilor in podete nou infiintate. Adaptarea la teren a podetelor utilizate (existente si noi) se va efectua in conformitate cu prevederile Normativului P19-2003; • Pentru siguranta circulatiei rutiere sunt necesare a se realiza lucrari de semnalizare verticala si orizontala (indicatoare de circulatie) pe durata executiei, în scopul prevenirii posibilelor accidente de circulatie. Indicatoarele de circulatie se vor amplasa conform proiectului de semnalizare rutiera. In vederea intocmirii ofertei financiare, va invitam la sediul Primariei Valea Mare Pravat, judetul Arges pentru a va pune la dispozitie urmatoarele: - piese scrise; -piese desenate; -partea economica fara valori (C6, C7, C8, C9, F1, F2, F3). Ofertantul declarat castigator va fi contactat in vederea inregistrarii ofertei in catalogul electronic.