Feedback
I.D.: 82191897

Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde –ITS/alte infrastructuri TIC (sisteme inteligente de management urban/local).

Data publicarii
18.05.23 Exista 32.754 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8
Termenul limita pentru depunere:
30.05.23
Pretul estimativ:
368.070,28 RON - 368.070,28 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini Hardware si Software servicii electronice online.docx
  2. CONTRACT DE FURNIZARE - MODEL C10.doc
  3. Formulare c10.doc
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Tema prezentului proiect este "Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde –ITS/alte infrastructuri TIC (sisteme inteligente de management urban/local)." software Sistemul trebuie să fie dezvoltat în tehnologie web (să fie accesat prin intermediul unui browser) minim pentru Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome • Capacitatea de lucru într-o structură deschisă, pe mai multe nivele, utilizând motoare de baz...
Tema prezentului proiect este "Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde –ITS/alte infrastructuri TIC (sisteme inteligente de management urban/local)." software Sistemul trebuie să fie dezvoltat în tehnologie web (să fie accesat prin intermediul unui browser) minim pentru Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome • Capacitatea de lucru într-o structură deschisă, pe mai multe nivele, utilizând motoare de baze de date relaţionale, cu o redundanţă a datelor cât mai mică. • Asigură accesul concurenţial la informaţii, cu evitarea blocărilor reciproce. • Este asigurată posibilitatea definirii fiecărui post de lucru (mulţimea tuturor funcţiilor la care are acces). • Sistemul este flexibil, utilizând o gamă largă de parametrii care să fie stabiliţi în funcţie de cerinţele specifice ale unităţii. • Sistemul de rapoarte permite selecţii şi opţiuni multiple. • Este posibilă interfaţarea cu alte sisteme, asigurând totodată siguranţă maximă a datelor transferate între sisteme. • Sistemul să asigure refacerea rapidă a informaţiilor în caz de incidente (căderi de tensiune, deteriorări de mediu, manipulări accidentale etc.). • Sistemul permite aducerea informaţiilor din arhive, în cazul în care este nevoie de situaţii de analiză detaliată pe perioade trecute de timp. • Există documentaţie de instalare şi configurare a componentelor sistemelor, la care va avea acces doar administratorul de sistem ( pe baza drepturilor de acces). • Întregul proces de gestionare a datelor, a algoritmilor să se desfăşoare în timp real HARDWARE 1 SISTEME ALL IN ONE-16 BUCATI 2 NOTEBOOK-LAPTOP -6 BUCATI 3 SERVER -1 BUCATA 4 SISTEM VIDEOCONFERINŢĂ 75’’ cu touch, 4K, Business/ Educational, cu Android -1 BUCATA 5 MULTIFUNCTIONALA COLOR A3 LASER-2 BUCATI 6.INFOTOUCH SELF-SERVICE CARD PENTRU PLATA TAXE/IMPOZITE PRIMARIE -1BUCATA Valoarea estimata este de 368070.28 lei, fara TVA si se compune din: -platforma digitalizare SOFTWARE-115.000 -SISTEM HARDWARE-253070.28 Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 7 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu