Feedback
I.D.: 102359098

ASIGURAREA ECHIPAMENTELOR SI A RESURSELOR TEHNOLOGICE DIGITALE PENTRU UNITATĂŢILE DE INVATAMANT DIN COMUNA CASTELU -LOT 4

Data publicarii
06.09.24 Exista 168.872 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213000-5 30213100-6 30232110-8 30236000-2 51600000-8
Termenul limita pentru depunere:
04.10.24
Pretul estimativ:
100.900,00 RON - 100.900,00 RON
Documente participare:
  1. Fise tehnice V1-semnat_s.pdf
  2. CAIET DE SARCINI Castelu produse IT-loturi.pdf
  3. Anexa Formular de oferta_s.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizarea si instalarea produselor in spatiile de destinatie. Contractorul va asigura toate operatiunile necesare asamblarii produselor la locul indicat de Autoritatea Contractanta in caietul de sarcini, precum si : - curatenie ca urmarea a operatiunilor de instalare. Contractorul va asigura curatenia la locul de instalare prin indepartarea deseurilor de ambalaje rezultate şi eliminarea acestora pe propria raspundere in a...
Furnizarea si instalarea produselor in spatiile de destinatie. Contractorul va asigura toate operatiunile necesare asamblarii produselor la locul indicat de Autoritatea Contractanta in caietul de sarcini, precum si : - curatenie ca urmarea a operatiunilor de instalare. Contractorul va asigura curatenia la locul de instalare prin indepartarea deseurilor de ambalaje rezultate şi eliminarea acestora pe propria raspundere in afara perimetrului unitatilor de invatamant. - participarea la testarea preliminara a functionalitatii şi remedirea defectiunilor inainte de data receptiei. Orice defect cunoscut sau evident va trebui remediat pana la data receptiei. - instruirea personalului unitatii de invatamant pentru a intelege diferitele "componente ale produsului şi a tuturor functionalitatilor, modul de operare a produsului, informatii despre mentenanta de rutina care trebuie sa fie efectuata de beneficiar, depistarea problemelor şi diagnosticare de baza in vederea comunicarii catre furnizorul de garantie. - participarea la receptia produselor. - asigurarea, dupa caz a mentenantei si remedierea defectiunilor in perioada de garantie a produselor Descrierea contractului se aplica doar pentru lotul 4 Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari transmise cu maxim 6 zile inainte de date limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu