Obiectul prezentei achiziţii are în vedere -asigurarea de software personalizat ,aplicaţii soft cu servicii asociate, aferente implementării sistemului informatic integrat, după cum urmează: Sistem informatic format din aplicatii configurat pentru un număr de cel puţi 50 de operatori / utilizatori interni (personal administrativ) şi un număr nelimitat de utilizatori externi (cetateni);
Noile aplicatii vor fi in comple...
Obiectul prezentei achiziţii are în vedere -asigurarea de software personalizat ,aplicaţii soft cu servicii asociate, aferente implementării sistemului informatic integrat, după cum urmează: Sistem informatic format din aplicatii configurat pentru un număr de cel puţi 50 de operatori / utilizatori interni (personal administrativ) şi un număr nelimitat de utilizatori externi (cetateni);
Noile aplicatii vor fi in completarea celor existente si vor fi accesibile,migrarea datelor in cele existente si codul sursa al viitoarelor aplicatii vor rula din serverul nostru existent.Totodata vor fi integrate si in site orasul zimnicea www(https://orasulzimnicea.ro/) dar si aplicatie pentru mobil. Noul sistem informatic– va fi un sistem integrat complex care trebuie să ofere utilizatorului/contribuabilului o interacţiune facilă şi directă cu instituţia publică- pentru digitalizarea relatiei cu clientii.
Trebuie asigurate urmatoarele platforme :
1. Platformă contribuabili
2. Declaratii online — Depunere şi consultare declaraţii online
3. Dosar personal — Consultarea documentelor emise de organul fiscal local
4. Serviciul online de comunicare a actelor administrative fiscale emise în scopul stabilirii activităţii de impunere, constatare şi executare silită a impozitelor şi taxelor locale
5. Cereri de scutire de impozite
6. Eliberare online certificate atestare fiscală
7. Plăţi online prin internet pentru impozite şi taxe locale
8. Plata online autorizaţii trafic greu
9. Plăţi online de pe dispozitive mobile pentru impozite şi taxe locale
10. Eliberare Certificate de Urbanism online
11. Depunere online a petiţiilor
12. Stadiu cereri depuse
13. Programare audienţe online
14. Solutie printing securizat cu card RFID-SOFT
Implementarea proiectului va presupune livrarea de pachete software şi servicii asociate, aferente implementării, după cum urmează:
- Pachet software de integrare necesar in vederea implementarii unui Sistem Informatic, pentru minim 50 utilizatori interni si un numar nelimitat de utilizatori externi
-Servicii de configurare şi implementare infrastructura;
-Servicii de configurare si implementare baze de date, migrare si integrare structuri de date existente. Servicii de consultanta si expertiza in vederea unificarii nomenclatoarelor, a corelarii informatiilor din diferite subsisteme distincte existente, a standardizarii si centralizarii informatiilor de la nivelul sistemului informatic integrat vizat a fi implementat in UAT
- Servicii de integrare
-Servicii de instruire utilizatori sistem informatic
-Servicii de suport tehnic şi garanţie
Servicii asociate-servicii aferente , respectiv activităţile legate de proiectarea, instalarea, configurarea, implementare, migrare, integrarea în platforma existentă, testarea, punerea în funcţiune, suport / asistenţa tehnică în perioada de garanţie şi orice alte asemenea obligaţii care revin furnizorului prin contract;
Descrierea detaliata este prezentata in Caietul de sarcini si alte documente edificatoare anexate la documentatia de atribuire.