Feedback
I.D.: 47333328

Asfaltarea străzilor nr. 18, 31 şi 68 în oraşul Tăuţii Măgherăuş, jud. Maramures

Data publicarii
18.06.20 Exista 122.084 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233220-7
Pretul estimativ:
947.008,61 RON - 947.008,61 RON
 
 
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul proiectului: execuţia de lucrări pentru "Asfaltarea străzilor nr. 18, 31 şi 68 în oraşul Tăuţii Măgherăuş, jud. Maramures" ASFALTARE STRADA 18 Categoria de importanţă a construcţiei este “ normală “ (C) şi a fost stabilită conform “Regulamentului privind stabilirea categoriei de importanţă a construcţiilor “ Suprafaţa total amenajată este 2.500 m² Strada 18 studiată este amplasată conform planurilor de situaţi...
Scopul proiectului: execuţia de lucrări pentru "Asfaltarea străzilor nr. 18, 31 şi 68 în oraşul Tăuţii Măgherăuş, jud. Maramures" ASFALTARE STRADA 18 Categoria de importanţă a construcţiei este “ normală “ (C) şi a fost stabilită conform “Regulamentului privind stabilirea categoriei de importanţă a construcţiilor “ Suprafaţa total amenajată este 2.500 m² Strada 18 studiată este amplasată conform planurilor de situaţie anexate şi este delimitată de proprietăţi private şi se racordează la strada 1. Strada are o lungime totală de 833m cu lăţimea carosabilului variabilă de 2,50m÷4,20m şi este delimitat de gardurile proprietăţilor. În prezent strada are trei tronsoane distincte funcţie de stratul de uzură existent. Tronsonul 1 L=357m, care începe de la intersecţia cu strada 1. Acest tronson are o îmbrăcăminte asfaltică degradată având lăţimea carosabilului de 3,00÷3,20m Tronsonul 2 L=148m, în continuarea tronsonului 1 pe o lungime de 148m, zonă de debleu şi până la grupul de case. Acest tronson are o structură rutieră din balast degradat datorită apelor pluviale care şiroiesc pe perioadele cu precipitaţii Tronsonul 3 L=328m, în continuarea tronsonului 2. Acest tronson are o structură rutieră din balast şi pietruire într-o stare de degradare avansată având lăţimea carosabilului de 2,50m. Având în vedere aceste considerente şi ţinând cont de Tema de proiectare prin proiect se propune următoarele lucrări: Lucrări pentru colectarea şi evacuarea apelor pluviale: - Execuţia unei canalizări pluviale în lungime de 265m, Ø300 cu 10 cămine de vizitare şi 12 guri de scurgere (tronson 1 şi tronson 2) - Şanţuri de pământ în lungime de 200m (tronson 3) - Execuţia a 2 podeţe tubulare Ø400 ; L=6,00 cu timpane de beton armat cu un rând de plasă sudată Ø8 100x100 (tronson 1 şi tronson 3) Tronsonul 1 pe o lungime de 190m şi lăţimea carosabilului de 3,60m pe care se propune ranforsarea stratului de asfalt existent cu un strat de beton asfaltic BA16 cu grosimea g=5cm, refacerea şi complectarea acostamentelor 2x0,50m cu piatră spartă g=15cm şi montarea de borduri carosabile 15x25cm pe partea stângă a carosabilului pentru dirijarea apelor pluviale spre gurile de scurgere a canalizării pluviale. Tronsonul 2 în lungime de 148 şi lăţimea carosabilului de 4,00m pe care se propune execuţia unei structuri rutiere noi: Strat de uzură din beton asfaltic BA16 g=5cm Strat de piatră spartă împănată g=20cm Strat de balast g=20cm Montarea de borduri carosabile 15x25cm pe ambele părţi ale carosabilului pentru dirijarea apelor pluviale spre gurile de scurgere a canalizării pluviale. Tronsonul 3 în lungime de 328 şi lăţimeacarosabilului de 2,80m pe care se propune execuţia unei structuri rutiere noi: Strat de uzură din beton asfaltic BA16 g=5cm Strat de piatră spartă împănată g=20cm Strat de balast g=20cm Montarea de borduri carosabile 15x25cm pe ambele părţi ale carosabilului pentru dirijarea apelor pluviale spre gurile de scurgere a canalizării pluviale. În profil longitudinal îmbrăcămintea proiectată va fi identică cu pantele existente în prezent. În profil transversal se vor executa pante de 1,50% ASFALTARE STRADA 31 Categoria de importanţă a construcţiei este “ normală “ (C) şi a fost stabilită conform “Regulamentului privind stabilirea categoriei de importanţă a construcţiilor “ Suprafaţa total amenajată este 3.600m² Străzile studiate sunt amplasate conform planurilor de situaţie anexate Strada 31 are două tronsoane distincte: Tronsonul 1 L=385m, care începe de la intersecţia cu strada 24. Acest tronson are o îmbrăcăminte asfaltică degradată având lăţimea carosabilului de 4,20-4,50m Tronsonul 2 L=330m, în continuarea tronsonului 1 de la intersecţia cu strada 32 şi până la intersecţia cu strada 24. Acest tronson are o structură rutieră din balast şi pietruire în stare relativ bună având lăţimea carosabilului de 3,50m Având în vedere aceste considerente şi ţinând cont de Tema de proiectare prin proiect se propune următoarele lucrări: Tronsonul 1 în lungime de 385m pe care se propune ranforsarea stratului de asfalt existent cu un strat de beton asfaltic BA16 cu grosimea g=4cm şi refacerea şi complectarea acostamentelor 2x0,50m cu piatră spartă g=10cm Pe acest tronson este cuprinsă şi execuţia unui podeţ tubular Ø400 L=10m la intersecţia cu strada 24 din tuburi de beton precomprimat şi timpane de beton simplu Tronsonul 2 în lungime de 330m pe care se propune: execuţia unui strat de egalizare din piatră spartă împănată g=10cm şi un strat de uzură din beton asfaltic BA16 cu g=6cm pentru o lăţime de carosabil lc=3,50m şi refacerea şi complectarea acostamentelor 2x0,50m cu piatră spartă g=10cm Pe acest tronson se va executa o statie de încrucişare cu lăţimea de 3,50m cu structură rutieră nouă din balast g=20cm, piatră spartă împănată şi beton asfaltic BA16 cu g=6cm În profil longitudinal îmbrăcămintea proiectată va fi identică cu pantele existente în prezent. În profil transversal se vor executa pante de 1,50% ASFALTARE STRADA 68 SITUAŢIA EXISTENTĂ În prezent strada 68 are ampriza cuprinsă între 4,50m şi 6,50m. În profil transversal se disting două tronsoane. Primul tronson (A-B) în lungime de 337m începând de la intersecţia cu strada 1 (DN1C) care are lăţimea carosabilului de 3,50m cu structură formată din balastări şi pietruiri efectuate în perioade diferite de timp. În continuare tronsonul (B-D) în lungime de 300m cu lăţimea de 2,70-3,50m, drum balastat şi pietruit Prin tema de proiectare s-a cerut proiectarea creşterea capacităţii portante a structurii rutiere existente pentru a facilita accesul autoturismelor la proprietăţi şi a utilajelor de intervenţie, mai ales pe timp de iarnă. SITUAŢIA PROIECTATĂ În conformitate cu Tema de proiectare şi studiile topo-geo puse la dispoziţie de către Beneficiar s-a elaborat proiectul tehnic. Documentaţia de proiectare a fost elaborată în conformitate cu prevederile Legii nr. 82/1997 pentru aprobarea OG43/1997, privind regimul juridic al drumurilor şi Normele tehnice privind proiectarea, construirea, reablitarea, modernizarea, întreţinerea, repararea, administrarea şi exploatarea drumurilor publice, Legea nr. 10/1995 privind calitatea lucrărilor de construcţii şi instalaţii, H.G. 766/1997 modificată de H.G. 765/2002 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea în construcţii şi a Regulamentului pentru stabilirea categoriei de importanţă a construcţiei, în conformitate cu prevederile Ordinului nr. 49/1998 pentru aprobarea Normelor tehnice privind proiectarea şi realizarea străzilor în localităţile urbane. S-a proiectat: - Ranforsarea structurii rutiere existe cu un strat de macadam ordinar cu g=10cm şi aşternerea unui strat de uzură din beton asfaltic BA16 g=5cm Strada proiectată este de categoria a IV-a - de folosinţă locală - Traficul este redus, ocazional utilaje grele. Viteza de proiectare este de 25 km/h pentru drumuri de clasă tehnică IV - V în zona de deal, respectiv străzi. Date tehnice ale investiţiei: a) Zona şi amplasamentul: Regiunea se caracterizează prin adîncimi maxime de îngheţ de 80-90 cm conform STAS 6054-77, iar sub aspect seismic aparţine zonei VI potrivit raionării României stabilite de STAS 11100/1-93. Normativul P100-92 încadrează această regiune în macrozona F caracterizată printr-un coeficient Ks = 0,08 şi o valoare a perioadei de colţ Tc = 0,7 secunde. La lucrările de proiectare ce vizează modernizarea drumurilor se va avea în vedere că acesta se află în zonă cu tip climatic I conform hărţii de raionare a teritoriului ţării cuprinsă în STAS 1709/1-90. Alegerea categoriei de importanţă a construcţiei s-a făcut în conformitate cu prevederile art. 22 Secţiunea 2 “Obligaţii şi răspunderi ale proiectantului" din Legea nr. 10 din 18 ian. 1995, “Legea privind calitatea în construcţii" şi în baza “Metodologiei de stabilire a categoriei de importanţă a construcţiilor" din “Regulamentul privind stabilirea categoriei de importanţă a construcţiilor" aprobat cu Ordinul MLPAT nr. 31/N din 2 oct. 1995. Lucrarea ce face obiectul acestei documentaţii se încadrează la categoria de importanţă C - construcţii de importanţă normală. b) Statutul juridic al terenului care urmeaza sa fie ocupat: Este în sarcina Beneficiarului c) Situaţia ocupărilor definitive de teren: Suprafaţa totală de amenajat în cadrul acestui proiect este de 3.090m² din care: • 2.450m² carosabil drumuri • 640m² acostamente, rigole şi taluze Nu există reţele sau situri istorice care să fie afectate de execuţia lucrărilor. d) Studii de teren: Studii topografice: Studiile topografice care stau la baza documentaţiei au fost puse la dispoziţia Beneficiarului Studii geotehnice: Au fost întocmite de către Tehnik Prospect SRL şi au fost verificate de către un Verificator atestat Af. Aceste studii geootehnice împreună cu referatul Verificatorului sunt anexate prezentei documentaţii. Acestea pun în evidenţă structura litologică şi vor folosi ca bază de date la întocmirea proiectului tehnic de execuţie, în vederea obţinerii Autorizaţiei de Construire. e) Caracteristicile principale ale construcţiilor din cadrul obiectivului: Ranforsare drum balastat tronson A-B ; L=337m: o Strat de uzură din beton asfaltic BA16 g=5cm o Strat de egalizare - Macadam g=10cm Ranforsare drum de pămât tronson B-C ; L=300m: o Strat de uzură din beton asfaltic BA16 g=5cm o Strat de egalizare - Macadam g=15cm Traseul în plan în aliniamente. În profil transversal strada are: - Lăţimea carosabilului de 3,50m pe tronsonul A-B cu pantă unică de 1,50% şi acostamente de căte 0,50m din piatră spartă. Lăţimea carosabilului de 3,00m pe tronsonul A-B cu pantă unică de 1,50% şi acostamente de căte 0,50m din piatră spartă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu