Pentru DC116 s-au prevazut urmatoarele lucrari: - Zona 1-pozitii km=1+450-1+975-lungime(m)=525-masuri propuse=frezare,plombare,executie strat de uzura; - zona 2-pozitii km=2+400-2+475-lungime(m)=75-masuri propuse=frezare,plombare, executie strat de uzura; - zona 3-pozitii km=2+600-2+800-lungime(m)=200-masuri propuse=decapare sistem rutier degradat ?i executia unui sistem rutier nou; - zona 4-pozitii km=2+900-2+950-lungime(m...
Pentru DC116 s-au prevazut urmatoarele lucrari: - Zona 1-pozitii km=1+450-1+975-lungime(m)=525-masuri propuse=frezare,plombare,executie strat de uzura; - zona 2-pozitii km=2+400-2+475-lungime(m)=75-masuri propuse=frezare,plombare, executie strat de uzura; - zona 3-pozitii km=2+600-2+800-lungime(m)=200-masuri propuse=decapare sistem rutier degradat ?i executia unui sistem rutier nou; - zona 4-pozitii km=2+900-2+950-lungime(m)=50-masuri propuse=frezare,plombare, executie strat de uzura; - zona 5-pozitii km=3+200-3+670-lungime(m)=470-masuri propuse=frezare,plombare,executie strat de uzura; - zona 6-pozitii km=7+760-7+225-lungime(m)=65-masuri propuse=frezare,plombare, executie strat de uzura. Pentru zonele 1,2,4,5,6 se vor face lucrari de asfaltare, se va aplica urmatoarea solutie: - frezarea uzurii degradate; - plombarea gropilor existente cu BADPC20; - strat de uzura din BAPC 16. Pentru zona 3 se va executa un sistem rutier suplu, dupa decopertarea sistemului rutier existent degradat: - strat uzura din beton asfaltic BAPC16; - strat de legatura BADPC20; - strat de piatra sparta; - strat de balast; -strat de forma din pietruirea existenta. Pentru lucrari de colectare si scurgere a apelor pluviale vor fi: SANTURI -se vor decolmata santurile de pamant situate la pozitiile km 1+000-2+300-L= 1300 m si 3+900-6+800-L=2900,lungime totala=4200 ml x2=8400m. În zona km 2+680-2+780(dreapta), 3+230-3+370(stanga) si 3+375-3+555(stanga)se vor executa santuri de beton din beton C30/37 in grosime de 10cm pe un substrat de nisip de 5cm. PODETE - la pozitia km 7+213 exista un podet degradat care va fi reparat. Timpanul din partea dreapta va fi prelungit pentru a apara corpul drumului de apele preluate de santul existent. Se vor executa doua podete noi Dn600mm la pozitiile km 3+225 si 3+650.