Primaria comunei Calarasi a stabilit ca prioritati pentru dezvoltarea ulterioara a zonei proiectul de asfaltare in lungime de 7.244 m, a urmatoarelor strazi:
1. Ecaterina Teodoroiu – 972 m
2. Ion Sovaila tronson 1 – 289 m
3. Valea Calarasilor – 1932 m
4. Bisericii – 609 m
5. Dispensarului tronson 1 – 245 m
6. Morii – 762 m
7. Independentei – 1106 m
8. Unirii – 724 m
9. Vlad Tepes – 297 m
10. Nicolae Balcescu – 308 m
Supraf...
Primaria comunei Calarasi a stabilit ca prioritati pentru dezvoltarea ulterioara a zonei proiectul de asfaltare in lungime de 7.244 m, a urmatoarelor strazi:
1. Ecaterina Teodoroiu – 972 m
2. Ion Sovaila tronson 1 – 289 m
3. Valea Calarasilor – 1932 m
4. Bisericii – 609 m
5. Dispensarului tronson 1 – 245 m
6. Morii – 762 m
7. Independentei – 1106 m
8. Unirii – 724 m
9. Vlad Tepes – 297 m
10. Nicolae Balcescu – 308 m
Suprafata platforma drum este de 60816.01mp, dupa cum urmeaza:
- Suprafata parte carosabila: 37539.10 mp
- Suprafata acostamente: 6161.65 mp
- Suprafata rigole: 17115.26 mp
Structura rutiera propusa este urmatoarea:
- Strat de uzura BA16rul50/70 cu pietris concasat (BAPC 16): 4 cm
- Strat de legatura BAD22.4leg50/70 cu pietris concasat (BADPC22.4): 5 cm
- Strat de fundatie superior din piatra sparta: 15 cm
- Strat de fundatie inferior din balast: 30 cm
- Strat de nisip: 7 cm
- Sapatura : 50 cm
- Acostamente: 10 cm piatra sparta + completare cu balast
Scurgerea apelor
Apele pluviale de pe platforma strazilor vor fi colectate in rigole triunghiulare de pamant si beton, precum si rigole carosabile, acestea toate urmand a fi descarcate la podetele existente cat si la cele noi, proiectate.
Podetele tubulare proiectate:
- Transversal drumului: dn=600 mm cu L=7 m;
- Drumuri laterale: dn=400 mm cu L=7 m;
- Accese proprietati: dn=300 mm cu L=5 m;
- Puturi absorbante 3 m x 2 m x 3 m
- Ridicari camine la cota
Intersectiile cu drumurile/strazile laterale
Drumurile laterale se vor amenaja pe 10 m lungime si 4 m latime si cu podete tubulare unse este necesar.
Intersectiile se vor amenaja asigurand capacitatea de circulatie, siguranta rutiera si pietonala, si vizibilitatea aferenta traficului recenzat. Racordarea se va realiza progresiv, incepand cu aceeasi structura rutiera ca si cea proiectata pe strada curenta si terminand cu stratul de uzura.
Valoarea estimata fara TVA: 9.036.214,84 LEI, din care:
Cap. 4 – Valoarea estimata Cheltuieli pentru investitia de baza 8.962.424,22 lei fără TVA
Cap. 5.1 – Valoare estimata Organizare de santier 73.790,62 lei fără TVA
Alocarea fondurilor necesare se va face atat din bugetul local si/sau din bugetul de stat.
Pentru anul 2020 este disponibila suma de 2.016.806,72 lei fara TVA din bugetul local, urmand ca in urmatori 3 ani, pentru restul lucrarilor ramase de executat, fondurile necesare sa se aloce in functie de sumele anuale repartizate de la DGRFP Dolj, din soldul excedentului bugetului local de venituri si cheltuieli, dar si din semnarea unui eventual contract de finantare printr-un program de finantare, national sau din fonduri europene.
Ofertantul trebuie sa aiba in vedere ca in cursul urmatorilor 3 ani bugetari (2021-2023), poate fi notificat de catre Beneficiarul investitiei ca, din lipsa alocarilor bugetare, lucrarile pot sa fie sistate, sau contractul poate fi reziliat.