Obiectul contractului il reprezinta executie lucrari pentru proiectul: " Asfaltare Strazi Interioare in Localitatea Istria si Nuntasi, Comuna Istria, jud. Constanta,", in conformitate cu caietele de sarcini si Proiectul Tehnic existent.
Valoarea estimata a lucrarilor este 3.732.067,04 RON fara TVA
La executarea terasamentelor se vor respecta prevederile din STAS 2914 si alte standarde, normatice in vigoare, la data executar...
Obiectul contractului il reprezinta executie lucrari pentru proiectul: " Asfaltare Strazi Interioare in Localitatea Istria si Nuntasi, Comuna Istria, jud. Constanta,", in conformitate cu caietele de sarcini si Proiectul Tehnic existent.
Valoarea estimata a lucrarilor este 3.732.067,04 RON fara TVA
La executarea terasamentelor se vor respecta prevederile din STAS 2914 si alte standarde, normatice in vigoare, la data executarii in masura in care completeaza si nu contravin prezentului caiet de sarcini.
Antreprenorul va asigura prin posibilitatile proprii si prin colaborarea cu unitati de specialitate efectuarea tuturor incercarilor si determinarilor rezultate din aplicarea prezentului caiet de sarcini.
Antreprenorul este obligat sa efectueze, la cererea beneficiarului, verificari suplimentare, fata de prevederile prezentului caiet de sarcini.
Antreprenorul este obligat sa asigure adoptarea masurilor tehnologice si organizatorice care sa conduca la respectarea stricta a prevederilor caietului de sarcini.
Antreprenorul este obligat sa tina evidenta zilnica a conditiilor de executie a terasamentelor, cu rezultatele obtinute in urma determinarilor si incercarilor.
In conditiile locale deosebite, se pot aproba derogari de la prezentul caiet de sarcini.
In cazul in care se vor constata abateri de la prezentul caiet de sarcini, beneficiarul va dispune intreruperea executiei lucrarilor. Antreprenorul este raspunzator de pagubele rezultate in aceste itreruperi sau din refacerea lucrarilor necorespunzatoare.
1. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016 si in clauzele din modelul de contract, parte integranta a D.A., se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
2. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 12.
3. Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 6 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.
Valoarea contractului ce urmeaza a fi atribuit nu va cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute dar va fi precizata în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, dupa caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art. 28 din HG 395/2016