Valoarea estimata a contractului conform devizului general aprobat: este de 2.650.663,35 lei fara TVA şi s-a determinat conform art. 17 din HG 395/2016, având la bază documentaţia economică elaborată de către proiectant.
Cap. 3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie - 22.200,00
Cap. 3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului - 700,00
Cap. 4.1 Constructii si instalatii - 2.602.763,35
Cap. 5.1.1 Lucrari de construc...
Valoarea estimata a contractului conform devizului general aprobat: este de 2.650.663,35 lei fara TVA şi s-a determinat conform art. 17 din HG 395/2016, având la bază documentaţia economică elaborată de către proiectant.
Cap. 3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie - 22.200,00
Cap. 3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului - 700,00
Cap. 4.1 Constructii si instalatii - 2.602.763,35
Cap. 5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier - 25.000,00
Termenul de executie al serviciilor si lucrarilor este de 38 luni, dupa cum urmeaza:
(1) Termenul de realizarea a serviciilor de proiectare este de 2 luni de la emiterea ordinului de incepere a prestarii serviciilor; Ordinul de incepere a prestarii serviciilor se va emite dupa constituirea garantiei de buna executie a contractului.
(2) Termenul de realizare a lucrarilor este de 36 de luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor.
(3) Termenul de realizarea a serviciilor de asistenta tehnica din partea proiectantului este de 36 de luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor.
Nota: Ofertarea unor termene mai mari de 2 luni pentru proiectare, respectiv mai mari de 36 luni pentru executie, oferta va fi considerata neconforma.
Drumul are o structura rutiera alcatuita din pamant slab balastat si prezinta defecţiuni de tipul gropi - fagase – denivelări.
Starea actuala a drumului este precara, in mare masura datorata lipsei unei imbracaminti rutiere care sa asigure evacuarea rapida a apei de pe calea de circulatie.
De-a lungul traseului cercetat santurile lipsesc in mare parte, iar apa stagneaza neevacuandu-se spre emisari.
Grosimea stratului de balast variaza intre 10 si 18 cm.
In profil transversal panta de 2.5% nu este asigurata, nepermitand scurgerea apelor de pe partea carosabila, fapt ce conduce la baltirea ei si implicit la degradarea structurii rutiere existente.
Lucrarile presupun modernizarea drumului Principala Giurgiuveni pe lungimea de 1578.00m.
Profilul transversal:
➢ platforma drumului – 6.10m – 7.00m
➢ parte carosabila – 5,50m cu doua benzi de circulatie
➢ acostamente – 2 x 0,30-0.75m
➢ panta transversala – 2.5 %
➢ santuri, rigole
Structura rutiera
➢ 4 cm - BAPC16rul. 50/70, conf. SR EN 13108-1
➢ 6 cm - BADPC 22.4leg. 50/70,conf. SR EN 13108-1
➢ 12 cm - piatra sparta conf. SR EN 13242+A1/2008
➢ 25 cm - balast conf. SR EN 13242+A1/2008
➢ 15 cm - strat de forma conf. SR EN 13242+A1/2008
➢ teren natural