Prin acest proiect se propune modernizarea infrastructurii rutiere, prin asfaltare, a drumului Valea Ciocanului în lungime totală de 902 ml, a drumului Valea Calului + Piscul Calului în lungime totală de 601 ml, a drumului Valea Crasan în lungime totală de 223 ml, a drumului Gheorghe Dinica Tronson 1 şi Tronson 2 în lungime totală de 1333 ml, a drumului Plaisor Bratia în lungime totală de 1401 ml şi execuţia unui pod nou cu...
Prin acest proiect se propune modernizarea infrastructurii rutiere, prin asfaltare, a drumului Valea Ciocanului în lungime totală de 902 ml, a drumului Valea Calului + Piscul Calului în lungime totală de 601 ml, a drumului Valea Crasan în lungime totală de 223 ml, a drumului Gheorghe Dinica Tronson 1 şi Tronson 2 în lungime totală de 1333 ml, a drumului Plaisor Bratia în lungime totală de 1401 ml şi execuţia unui pod nou cu lungimea de 43.05 m. Drumurile propuse o parte sunt din piatră spartă, iar o parte au fost întreţinute cu balast, dar din cauza acţiunii agenţilor de mediu (ploi, zăpadă, cicluri repetate de îngheţ-dezgheţ) şi a lipsei fondurilor pentru întreţinerea curentă, străzile sunt improprii circulaţiei rutiere în condiţii de confort şi siguranţă.
Din punct de vedere tehnic, conform normativ NP 116-04 - "Normativ privind alcătuirea strcuturilor rutiere rigide şi suple pentru străzi" şi O.G. nr. 45/1998 - "Norme tehnice privind proiectarea, construirea şi modernizarea drumurilor" drumul investigat se încadrează în categoria tehnică IV, cu o bandă de circulaţie (conform configuraţiei terenului).
În conformitate cu Ordinul 31/N/1995, drumul investigat se încadrează la clasa de importanţă " C "- normală.
Terenul de amplasament al străzilor este situat în intravilanul comuna Bughea de Jos, judeţul Argeş şi pe acesta există reţele de utilităţi.
Structura rutieră proiectată are următoarea alcătuire:
- strat de rulare, 4 cm grosime după compactare, din beton astaltic BAPC 16 (BA 16 rul 50/70) conf. SR EN 13108-1, AND 605 (cu agregate naturale de balastieră prin concasare şi sortare);
- strat de legatură, 6 cm grosime după compactare, din beton asfaltic BADPC22.4 (BA 22.4 leg 50/70) conf. SR EN 13108-1, AND 605 (cu agregate naturale de balastieră prelucrate prin concasare şi sortare);
- fundaţie din piatră spartă, 12 cm grosime după compactare, sort 0-63mm, (aggregate naturale de balastieră prelucrate prin concasare şi sortare) conf. STAS 6400, SR EN 13242+A1;
- fundaţie existentă - se reprofilează, se compactează şi se aduce la cota prin completări cu balast (amestec agregat sort 0-63mm) conf. STAS 6400, SR EN 13242, grosime medie 15 cm după compactare.
Termenele pentru realizarea activităţilor din cadrul contractului sunt:
• 5 luni execuţie lucrări.
Valoare estimată = 9.037.221,98 Lei din care, pe capitole bugetare:
4.1. Construcţii şi instalaţii = 8.920.384,22 lei, fără TVA.
5.1 Lucrări de construcţii aferente organizării de şantier = 116.837,76 lei, fără TVA
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12.
Termenul limită de publicare a răspunsului la solicitările de clarificări: 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.