Achizitia lucrărilor de asfaltare şi modernizare a 8 obiecte (străzi şi tronsoane de străzi) având cumulat o lungime totală de 3,166 m.l. şi lăţimea părţii carosabile între 4 m – 5,5 m de pe raza admisnistrativ-teritorială a comunei Diosig, în conformitate cu cerintele proiectului tehnic de execuţie, constând în lucrări de :
- Protecţie şi relocare utilităţi;
- Terasamente;
- suprastructură rutieră;
- realizarea unui siste...
Achizitia lucrărilor de asfaltare şi modernizare a 8 obiecte (străzi şi tronsoane de străzi) având cumulat o lungime totală de 3,166 m.l. şi lăţimea părţii carosabile între 4 m – 5,5 m de pe raza admisnistrativ-teritorială a comunei Diosig, în conformitate cu cerintele proiectului tehnic de execuţie, constând în lucrări de :
- Protecţie şi relocare utilităţi;
- Terasamente;
- suprastructură rutieră;
- realizarea unui sistem de colectare şi evacuare a apelor pluviale;
- înlocuirea podeţelor transversale;
- amenajare accese la proprietăţi;
- amenajarea corespunzătoare a intersecţiilor cu drumurile laterale;
- semnalizare rutieră.
Valoarea minima estimata a achizitiei functie de care se vor evalua ofertele: 4.672.180,09 lei fara TVA, reprezentând valoarea estimata a contractului ce face obiectul prezentei proceduri competitive, valoare in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, compusă conform devizului general elaborat de proiectantul de specialitate din contravaloarea lucrărilor prevăzute la cap.1.4. – Cheltuieli pentru relocarea/protecţia utilităţilor + cap. 4.1. - Construcţii şi instalaţii + cap.5.1.1 - Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier, fara diverse si neprevazute si fara eventualele suplimentari in baza in baza art. 221 alin. (1) din Legea 98/2016 conform clauzelor de variatie stabilite la pct. 2.8 SITUATII IN CARE VA OPERA MODIFICAREA CONTRACTULUI din draftul de contract parte integranta a documentatiei de atribuire.
Durata de execuţie: 8 luni.
Clauza suspensivă: Dorim să aducem la cunoştinţa potenţialilor ofertanţi că finanţarea lucrărilor, implicit şi încheierea contractului de lucrări, sunt condiţionate de încheierea de catre autoritatea contractantă a contractului de finantare în cadrul Programului National de Investiţii Anghel Saligny sau orice alt program de finanţare nerambursabilă prin care se poate implementa acest obiectiv de investitii, ca atare, semnarea contractului de lucrări cu ofertantul desemnat cîştigător în urma parcurgerii procedurii de achiziţie se va realiza numai în masura în care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finantare sau prin alocarea de fonduri din surse proprii sau legal constituite conform mentiunilor de mai sus, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212, alin.(1), lit.c), teza 2 din Legea 98/2016, fiind imosibilă încheierea contractului de achiziţie publică.
Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta ca autoritatea contractantă si/sau finantatorul nu pot fi considerate raspunzatoare pentru vreun prejudiciu în cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca autoritatea contractantă si/sau finantatorul au fost notificate asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri îsi asuma întreaga raspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situatia aplicarii clauzei. Perioada pe parcursul careia se aplica clauza suspensiva este de 1 an de la data stabilirii ofertantului castigator. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumîndu-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă mai sus.