Feedback
I.D.: 43210287

asezamant cultural, sat Cornu de Jos, comuna Cornu, judet Prahova

Data publicarii
10.06.19 Exista 791.136 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79314000-8 71241000-9
Pretul estimativ:
38.500,00 RON - 38.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de elaborare a Expertizei tehnice, audit energetic şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor în vederea stabilirii restului de executat la obiectivul de investiţii „Finalizare lucrari de execuţie pentru obiectivul de investitii „Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural, sat Cornu de Jos, comuna Cornu, judet Prahova”. Valoarea estimată a achiziţiei: 38.500 lei fără ...
Servicii de elaborare a Expertizei tehnice, audit energetic şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor în vederea stabilirii restului de executat la obiectivul de investiţii „Finalizare lucrari de execuţie pentru obiectivul de investitii „Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural, sat Cornu de Jos, comuna Cornu, judet Prahova”. Valoarea estimată a achiziţiei: 38.500 lei fără T.V.A, compusă din: 35.500 lei pentru expertiză tehnică şi audit energetic şi 3.000 lei pentru asistenţă tehnică. Durata de prestare a serviciilor este de 30 zile pentru elaborarea documentatiei audit energetic si expertiza tehnică în vederea stabilirii restului de executat şi 180 zile de la data ordinului de incepere a lucrarilor pentru prestarea serviciilor de asistenţă tehnică. Oferta depusă trebuie să cuprindă următoarele: a) Formularul de ofertă şi Anexa (Formular nr. 6 si Anexa 1 şi Anexa 2). Anexa 2 la formularul de ofertă reprezintă lista subcontractantilor - dacă este cazul; b) Propunerea tehnică şi propunerea financiară care trebuie să fie întocmite conform caietului de sarcini şi să respecte cerinţele caietului de sarcini; c) Grafic fizic şi valoric de realizare a serviciilor menţionate mai sus; d) Confirmarea acceptării clauzelor contractuale. Dumneavoastra veti solicita transmiterea Formularelor, a clauzelor contractuale şi a documentaţiei tehnice la adresa de e-mail: silvia.bratu@cni.ro.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu